سلام

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ی آبجی ها و داداشای گل خانواده برتری ، امیدوارم حالتون خوب باشه.

من یه ایده واقعا خوب و کاربردی دارم که اگه همه همکاری بکنن میتونه بسیار تاثیر گزار باشه و هم اجر اخروی داره و هم اگه مدیریت سایت صلاح بدونن اجر دنیوی ، فقط دوست دارم کسایی که بقول معروف پایه ان و کاربر فعالی هستن شرکت کنن. من مخاطب صحبتام رو آقای نجفی قرار میدم اما همه ی خواننده ها هم مخاطب من هستن و منتظر نظراتشون هستم.

آقای نجفی من میخوام مبحث اختصاص صفحه شخصی رو یه مقدار چکش کاری کنم.

شما فرض کن وبلاگ خانواده برتر مثل یه نمایندگی شرکتیِ که ساختمون این نمایندگی چندین واحد داره ، شما میاین با یکسری ضوابط که ذکر خواهم کرد واحدی رو به من تحویل میدین . من چکار میکنم ؟ اولین کاری که میکنم میام اگه تو زمینه ای تخصصی دارم به شما بیان میکنم . این موضوع به چه درد میخوره؟ به این درد میخوره که زمانی که مراجعه کننده ای تو صفحه ارسال سوال درخواست ارسال پست میکنه شما اون زیر علاوه بر اینکه آدرس پستش رو میدین آدرس صفحه من یا همون واحدم رو در صورتی که با تخصص من همخوانی داشته باشه براش درج میکنین.

اون شخص علاوه بر اینکه مطالب صفحه منو میخونه و یا با خودم مباحثه میکنه تو خود صفحه اصلی از نظرات سایر کاربران هم استفاده میکنه در ضمن از شخص سوال کننده هم میخواین که حتما بیاد به پاسخی که از من تو صفحه شخصیم گرفته یا پاسخی که تو همون صفحه اصلی تو پست خودش از من دریافت کرده امتیاز بده یا در آخر بیاد ده نظر برتر که برای سوالش درج شده رو مشخص کنه .

البته این فقط مخصوص کسانی هستش که صفحه شخصی دارن. بعد شما میای امتیازات مختلف رو ثبت میکنین که تو قسمتی خارج از این پست با خودتون راجع یکسری ضوابط صحبت میکنم چون خیلی طولانی میشه .

این بحث ثبت برترین نظرات به این درد میخوره که هم کیفیت نظرات بالا میره هم شخص نظر دهنده احساس التزام میکنه و الکی یه چیزی نمیذاره و یه سری امتیازات ویژه داره براش که در ادامه بیان میکنم. در ضمن آقای نجفی شما باید یه رمز اطمینانی بین خودتون و سوال کننده قرار بدین که مثلا من الکی نیام خودم رو جای سوال کننده جا بزنم و امتیاز به خودم بدم که بازم ایدمو با هم در میون میذاریم.

بعد من یه سری مطالب رو با هر موضوعی چه مرتبط با تخصصی که بیان کردم برای مدیریت چه موضوعات متفرقه تو واحد خودم منتشر میکنم بعدش یهو میبینی سایر کاربران از مطالب من خوششون اومد میان داخل واحدم نظر میذارن مباحثه میکنیم و من هر چی تعداد مراجعه کنندم به واحدم افزایش یافت و هر چی میزای تو واحدم مهمونش بیشتر شد توسط خوده شما آقا محسن زیر نظر گرفته میشه .

خب ممکنه سوال پیش بیاد که چه سودی به حال صاحب واحد داشته باشه ؟ خب شما میای یه گوشه ای تو تمام صفحات وبلاگ بخشی رو با عنوان پربازدید ترین صفحات کاربران یا محبوب ترین کاربران با توجه به امتیاز دهی ها ایجاد میکنین یا مفید ترین کاربران حالا هر چی خلاقیت خودت داری محسن خان بعدش بجای اینکه اون پولی که بابت ارسال مطلب که مقرر کردین بابت هر n کلمه n تومن پول بدین میاین مقرری ماهانه برای برترین ها مشخص میکنین یا حتی میاین با مراجعین ثبت سفارش تبلیغ برای وبلاگ رایزنی میکنین که برای تبلیغ تو پربازدید ترین واحد فلان کاربر باید هزینه بیشتری پرداخت بشه و درصدی از پول رو برای صاحب واحد بعنوان جایزه یا دستمزد در نظر میگیرین یا تمام این پولارو جمع میکنین و در آخر سال بهترین واحده یک مشترک رو از هر نظری که خودتون خواستین مشخص میکنین و یه جایزه دندون گیر به اون شخص میدین .

البته این نکته بسیار مهم رو مد نظر داشته باشین این سطح امتیازات تنها برای ارائه مطالب آموزشی که آموخته های سایرین رو افزایش بده در نظر گرفته میشه نه هر چیز کم ارزش و بدرد نخوری . و باید یک نظام مفید برای مشخص کردن برترین ها در نظر گرفته بشه چون اگه بر اساس تعداد بازدید ها باشه که من میام هی تو واحدم و در میام تا تعدادش بالا بره یا هر کسی که اومد نظر راجع به مطالب واحد شخص مشترک داد واقعا صاحب نظر باشه.

بعد من میام با سایر صاحبان واحد های دیگه رقابت میکنم ، سعی میکنم تو پست سایرین نظرات کاربردی تری بذارم نظرم رو مهندسی میکنم تا نمره بیشتری از سایرین کسب کنم ، سعی میکنم مطالب مفیدی تو واحدم منتشر بکنم واحدم رو به یه کلاس آموزشی تبدیل میکنم مثل آموزش آشپزی ، کامپیوتر ، تعمیر ماشین ، خانه داری ، سوالات درسی و پزشکی ، تجربیاتی که کسب کردم تو زمینه خانه داری و همسر داری یا حتی میشه یه جورایی مثل اینستاگرام من عکسی رو توی واحدم آپلود کنم ( البته اول به تایید مدیریت برسه ) بعد زیرش بنویسم عکس فلان تو سفر فلان بعد بقیه دوستام بیان راجبش مباحثه کنیم. یا حتی اگه امکانش باشه واحد ها بنا به درخواست مشترکین شخصی سازی بشه از لحاظ تم یا هر چیز دیگه ای.

خب درخواست تشکیل واحد برای مشترکین شروطی داره که من یه سریاش رو که فکر میکنم واقعا نیازه بهتون پیشنهاد میدم شما هم اگه خواستین مواردی رو اضافه کنین.

مهم ترین شرایط:

اول ، باید حداقل تو هفته دو عنوان آموزشی داشته باشین در غیر این صورت جریمه برای شما در نظر گرفته میشه مثلا از امتیازات تون کم میشه چون مثلا کسی فکر نکنه چون اختلاف امتیازیش با سایرین زیاده دیگه کم کاری کنه .

دو ، باید منبع مطلب ارسالی رو درج کنه

سه ، باید نسبت به واحدش احساس التزام کنه

و در آخر تمام اینا بستگی به آقای نجفی داره که آیا بتونه تمام این موارد رو ایجاد کنه و چقدر سایت « بلاگ » امکانات مورد نیاز رو در اختیارش میذاره .

حالا دوستان عزیز منتظر اظهار نظرای شما هستم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)