سلام

من قصد دارم با صد و بیست میلیون پول در بانک قرض الحسنه بذارم و معدل حساب صد و بیست میلیون وام چهار درصد بگیرم . دو سال باید قسط ماهانه چهار میلیون و خورده ای بدهم سند ملکی هم برای ضمانت دارم برای دادن قسط فکری کردم میخوام پول را نگه دارم و بعد اتمام اقساط و داشتن دویست و چهل میلیون پول باز دوباره معدل حساب دویست میلیون وام بگیرم و باز روند اقساط دو ساله و بعد چهار سال پانصد میلیون پول خواهم داشت . راستش من نه اهل ریسک بازارم و نه نیازی به خرید خانه دارم میخوام نقدی پول هامو اضافه کنم خب حقیقتا اگه دلم هم بخواد با صد میلیون چیزی نمیشه خرید که به کارم بیاد پس این روش برام درسته . اگه کسی تجربه ای داره به من کمک بکنه .

بعد چهار سال پانصد میلیون که خودتون میدونید میشه باهاش یک وام سیصد میلیونی گرفت قرض الحسنه چهار درصد تا اون موقع بانک مرکزی وام قرض الحسنه رو مطمئنا تا سقف سیصد میلیون میکنه . الان تا سقف دویست میلیون وام میده خب اونم در عرض یک سال اقساطش رو میدم و تقریبا هشتصد یا شاید یک میلیارد پول بشه .

سوال اصلی من اینه کسانی که در اقتصاد و بازار هستند 5 تا 6 سال آینده یک میلیارد تا چه میزان ارزش خواهد داشت ؟ من در شهرستان زندگی میکنم و قصد خرید ملک در تهران ندارم.

الان یک میلیارد رقم قابل توجهی ست چند سال دیگه چقدر تقریبی هم شده ارزش ش پایین میاد میتونم تا اون موقع اگر خدا خواست و عمری بود به خرید مغازه و خانه امیدوار باشم باید تا چهار سال حتما صبر کنم چون تا سال چهارم رقم پولم پانصد میلیون میشه و بعد از اون میشه با معدل حساب قرض الحسنه دو برابرش وام گرفت و رقم بالا برود .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)