سلام

امیدورم حالتون خوب باشه

حدودا 40-50 روزه به واسطه دوستم و از طریق همکلاسیش دختری بهم معرفی شد. ایشون هم با مادرشون در میون گذاشتن و شماره شون رو دادن. طی یک قرار ملاقات همدیگه رو دیدیم و حدود یک ساعت حرف زدیم. صحبت مون به خوبی پیش رفت و من خیلی نظر مثبتی داشتم، ایشون هم مثل اینکه بدشون نیومده بود، ازشون خواستم یه بار دیگه هم قرار بذاریم و بیشتر آشنا بشیم و حتی اگه شد تلفنی هم باهاشون صحبت کنم، گفت از نظر من مشکلی نیست. ( تو شهر ما رسم همینه ) .

بعد از دو سه پیام و تلفن بی جواب، ایشون گفتن که مادرشون باهام تماس میگیره. چند روز بعد مادرشون گفتن قصد ازدواج ندارن.

من که قانع نشده بودم، از طریق واسطه ( هر چند که شماره خودشون و مادرشون رو داشتم) گفتم که میخوام دلیلش رو بدونم و اگه شد دوباره با مادرشون صحبت کنم چون میدونستم نظر دختر نبوده. به هر حال گفتن که جوابشون قاطعانه است و دلیل اصلی شون هم اختلاف سنیه.

دو هفته گذشته و برای اولین بار تو زندگیم کسی این قدر ذهنم رو مشغول کرده، خیلی ازش خوشم اومده بود و دختر خوبی به نظر میومد.

دو سوال داشتم:

1- با توجه به اینکه من 30 و ایشون کمی بیش از 21 سال سن دارن، من شاغل و همه جوره آماده ازدواج و ایشون ترم اول دانشگاه هستن، آیا اختلاف سن مشکل ساز میشه و اینقدر مهمه ؟ البته خودم چند وقته که اختلاف سن دیگه برام مهم نیست.

2- سوال مهم تر : اگه بخوام دوباره اقدام کنم، چه جوری و از چه طریقی اقدام کنم؟

با تشکر مجتبی 12


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

ادامه رابطه با وجود داشتن اختلاف سنی و طرز فکر به صلاحه ؟

به هم زدن قرار ازدواج به خاطر اختلاف سنی کم

با وجود اختلاف سنی زیاد ، به خواستگارم دلبسته شدم

یا وجود اختلاف سنی , اعتقادی و تحصیلی میشه ازدواج موفق داشت

سوال در مورد اختلاف سن زیاد در ازدواج

10 سال پیش عاشق مردی با اختلاف سنی 20 سال شدم

اختلاف سنی 10 سال از نظر جنسی میتونه مشکل ساز باشه ؟

آیا 8 سال اختلاف سنی باعث عدم درک متقابل نمیشه؟

اختلاف سنی 10 سال می تونه مشکل ساز باشه؟

ازدواج با 11 سال اختلاف سن کار درستیه ؟

اختلاف سنی زیاد میتونه یکی از دلایل عدم تفاهم باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)