سلام به خانواده ی بزرگ خانواده ی برتر

طرف صحبت و سوالم با خانم ها و دخترخانم هاست .

سوالی که ذهنم رو مشغول کرده و از ابعاد پنهان شخصیت خانم هاست اینه که بعد از دعوا و دلخوری و جر و بحث بالاخره مرد باید چطور پیش بره ؟

مثلا وقتی خانم ناراحت و توی خودشه تنهاش بذاره یا بره جلو ؟ اگه باید بره جلو چطور سر صحبت رو باز کنه و چی بگه که دلخوری و ناراحتی خانم برطرف شه؟ چی باید بگه و چکار باید بکنه که نه غرورش له بشه و نه خانم ناراحت بمونه ؟

بعضی جاها هم خوندم که آقا رفته جلو و خانم بیشتر پرخاش کرده و گفته دور شو از من ولی انتظار داشته شوهرش ازش دور نشه !!! خب مرد هم یه غروری داره اگه زیاد بخواد جلو بیاد و زیاد بخواد ناز بکشه سخته براش .

در کل امیدوارم گرفته باشید چی میخوام بگم و خوشحالم میکنید جواب بدید .

ممنون از شما

"منصور وسطی"


داشتن اختلاف نظر با شوهر:

خوابیدن های زیاد شوهرم منو رنج میده

آقایون دوست دارن خانم شون بره منت کشی موقع قهر بودن؟!

تبعات جدا کردن تخت و اتاق یه زن و شوهر

من و شوهرم چند سالیه که کنار هم نمیخوابیم

وقتی جدا از زنم می خوابم یه احساس معنوی بهم دست میده

خوابیدن کنار همسر در دوران عقد

شوهرم به شدت به پسرم حسودی میکنه

وقتی شوهرم قهر میکنه من باید برای آشتی پیش قدم بشم ؟

حس میکنم دیگه همسرم هم بهم کششی نداره

نه می تونم با شوهرم ادامه بدم و نه می تونم تنهاش بذارم

جدا خوابیدن همسرم از من نگرانم کرده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)