سلام

من از چند نفر که دستشون تو آزمون استخدامی و مشاوره اینا بود پرسیدم آیا به نظر شما ارزش داره برای آزمون استخدامی بخونم و اون ها جواب دادند اگه وقت تلف کردن نباشه خیلی ارزشمنده .

اما چند تا نظر اینجا خوندم و با توجه به چیزهایی که شنیدم کاملا شک کردم که آیا واقعا ارزش داره برای این آزمون ها وقت بذاریم بخونیم ؟

البته ناگفته نماند من خودم یه آزمون خیلی مهم شرکت کردم ولی چون اعتقاد نداشتم فکر میکردم همش پارتی بازیه نخوندم و بعدش دیدم افرادی مثل من قبول شدن و رفتن سر کار ، اینقدر حسرتش رو میخورم که نگو . البته من منکر پارتی بازی نیستم واقعا وجود داره ولی خب من ندارم باید خودم تلاش کنم .

در ضمن نظر من برای رشته هایی مثل مدیریت و حسابداری هستش

ممنون


مرتبط با آزمون های استخدامی:

آزمون های استخدامی ارزش وقت گذاشتن و خوندن دارن؟

منابع لازم برای قبولی در آزمون استخدامی بانک مرکزی

معرفی منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

تجربیات شما در مورد آزمون های استخدامی

معرفی منبع برای سوالات آزمون های استخدامی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)