سلام

من با توجه به کتاب هایی که خوندم بیشتر افراد خود ساخته دنیا بر این باورند که باید کار آفرینی و خود اشتغالی کرد . باور کنید چند وقت پیش یک فیلم خارجی دیدم در مورد یه میلیونر حود ساخته انقدر بدبخت شد اولش که حتی تو توالت عمومی با پسرش خوابید تا بعدا در شرکت بورس پذیرفته شد و چند سال بعد شرکت خودش رو زد .

من باورم نمیشد اون طرف دنیام شرایط برای به موفقیت رسیدن افراد اینقدر سخت باشه ، فکر میکردم همه چی گل و بلبله و  موفقیت خیلی راحته .

الان من نمیدونم با توجه به شرایط کشورم برم کارمندی یه جایی مثلا رزومه فرستادن و دوره کوتاه مدت دیدن و استخدام ، یا برم از فنی و حرفه ای یک مهارت یاد بگیرم کارآفرین بشم .

البته بگم خوب هم پول دوره هاش زیاده هم سرمایه اولیه میخواد ، خوب من سرمایه ندارم ، به نظر شما تو فکر کدومش باشم ؟ البته من خانمم ولی کلی بگین دیگه ...

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)