سلام

من روابط اجتماعیم با آقایون خیلی ضعیفه یعنی حتی با دایی هام و عموهامم خیلی راحت نیستم در حد یه سلام و احوال پرسی باهاشون حرف میزنم معمولا ، با داداشمم کم صحبت میکنم ، فقط فکر کنم بین مردا با پدرم راحتم . دیگه چه برسه به اجتماع ، واقعا نمیدونم اسمش رو خجالت و حجب و حیای بیش از حد بذارم یا روابط اجتماعی ضعیف .

اصلا پیش مردها خود واقعیم نیستم ، صحبت میکنم اما خیلی کم و خیلی از حرفام رو نمیتونم بزنم . بعضی وقت ها فکر میکنم چون خانواده سخت گیری داشتم و روابطم با آقایون کم بوده این جوری شدم ولی کسانی رو میبینم که خیلی محدود تر از من بودن ولی هیچ مشکلی تو اجتماع و بین مردان نداشتن .

تا حالا نخواستم با یکی از خواستگارام حرف بزنم چون ترسیدم که نکنه اون جوری که باید صحبت کنم
میدونم کسایی دیگه ای هم مثل من وجود دارند ولی میخوام بدونم دلیلش چیه و چه جوری از شر این رفتارهای نا خودآگاهانم که اذیتم میکنه راحت شم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)