سلام

با نامزدم اختلاف سنی کمی داریم ، کمتر از 5 ماهه نامزد کردم، نامزدم کاملا از چشمم افتاده، اول همه چیز از چشم چرونیش شروع شد، گفته بود من مقیدم یعنی تنها دلیل من برای جواب مثبت دادن بهش ایمانش بود و این مساله پررنگ ترین مساله زندگیمه، عروسی بزن برقص میخواد بگیره، دو هفته بعد عقد بهم میگه ببخشید این اندامت رو مثلا عمل کن با اینکه من بدنسازی کار میکنم و ایده آلم، نافتو سوردخ کن یا مسائلی از این دست.

حرمت هامون کاملا شکسته شد. طلاقم نمیده و به زور میگه باید خونه بگیرم باهام بیای، وقتی میگم طلاق خودش رو بصورت بدی میزنه سرش رو میکوبه تو ستون مثلا حتی منم دو بار کتک زده، به شدت ازش بیزار شدم با اینکه اول عاشقش بودم.

اول خواهرانه بگم کوچکترین ایرادی از خانم هاتون نگیرین و جلوش کوچکترین نگاه یا تعریفی از کسی نکنین که یه روز مثل من به جنون میرسه. حالا سوالم اینه چطور طلاق بگیرم یا چیکار کنم ازم سرد بشه و طلاقم بده میگه اسید میپاشم روت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)