با سلام

من دختری 27 ساله مجرد و تحصیلات فوق لیسانس و شاغل هستم. تا بحال موقعیت ازدواجی که خواستگاری رسمی بیان و هم کفو هم باشیم نداشتم. یک تجربه عشق یک طرفه داشتم و همش دوست داشتم اون فرد مورد نظر بیاد خواستگاریم ولی نشد و اون با یکی دیگه ازدواج کرد.

من از لحاظ ظاهر و حجاب و خانواده و .... هیچ مشکلی ندارم . و الان یک مشکلی با ازدواج دارم اونم اینه که خاطرات اون عشق یک طرفه خیلی داره منو خورد میکنه. من هیچ ارتباطی با اون فرد نداشتم ولی ته دلم دوستش داشتم. با اینکه چند ماهه اون آدم ازدواج کرده ولی هنوزم وقتی بهش فکر میکنم و رویایی که تو ذهنم پرورش دادم خیلی اذیت میشم. از اینکه نزدیک 3 سال از عمرم رو به کسی فکر کردم که اون هیچ اطلاعی نداشته و فکر و انرژی من به هدر رفته عذاب میکشم. قبلا احساس خوبی نسبت به ازدواج داشتم ولی الان تنهایی رو ترجیح میدم و دوست ندارم ازدواج کنم مگه اینکه همون احساس نابی که داشتم نسبت به یک پسر به من دست بده. آدم سخت گیری نیستم ولی نسبت به هر کسی هم نمیتونم حس مثبت داشته باشم.

نگرانم این وضعیت ادامه پیدا کنه و من موارد ازدواجم رو از دست بدم. میترسم حسم به ازدواج همیشه منفی باشه. من خیلی با احساسم. و سالم و با قاعده و درست زندگی کردم. همیشه حد و مرز داشتم برای خودم ولی به قدری با احساسم که نفهمیدم کی اینقدر عاشق یکی شدم که خودش خبر نداره. انقدر حجب و حیا داشتم که هرگز به روم نیاوردم. الان خیلی دلم میسوزه به حال خودم. به اینکه قلبم انقدر میسوزه. آدمی نیستم که به روم بیارم که ناراحتم فقط خودم میدونم چی بهم میگذره و خدا. از طرفی خیلی دوست دارم صاحب خانواده و شوهر و بچه بشم و مثل خیلی از دوستام راه خودمو پیدا کنم تو زندگی. تنهایی داره به شدت آزارم میده ولی از طرفی حال قلبم خوب نیست و در حال حاضر مورد ازدواجی ندارم که حداقل با فکر کردن به اون یکم روزگارم بهتر بشه.

خیلی از کسانی که از لحاظ سواد یا ظاهر و خانواده در وضعیت پایین تری بودن نسبت به من الان ازدواج کردن و من واقعا غصه میخورم. سوالی که دارم اینه که به نظرتون الان با وضعیتی که من دارم چقدر میتونم به ازدواج امیدوار باشم. نگرانی من از بابت سنم هست. دوست دارم تو همین سن 27 سالگی ازدواج کنم و تا 30 سالگی بچه دار بشم. نمیدونم تو ذهنم سن ازدواج شده یک سد محکم و همش نگرانم از تا 3 سال دیگه ازدواج نکنم و سنم بشه 30 سال به بالا واقعا دچار چه وضعیت روحی بشم. فکر کنم این یک بحران بزرگ برای من باشه.

شما آقایون نظرتون راجع به سن چیه؟بعضی از آقایون دوست دارن سن خانومشون زیر 25 باشه و این متاسفانه تو جامعه ما وجود داره و نمیشه انکارش کرد. حتی کسی که سنش بالای 30 سال هست دوست داره خانومش سنش پایین باشه. البته من قیافم جوانتر از سنم هست حدود 23-24 سال میزنه سنم. دوست دارم خانم هایی که تو وضعیت من هستند بیان و به من دلداری بدن. از دغدغه هاتون بگین و اینکه چطوری امیدواریم رو افزایش بدم و از زندگیم لذت ببرم.


مرتبط با عشق یک طرفه :

عشق یک طرفه رو خودآزاری می دونم

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)