سلام

یک مشورت می خواستم بگیرم.

دو سال هست که در یک شرکتی مشغول به کارم. از کارگری در اون جا به پستی بالا رسیدم. چند وقتی هست که دوستم ( که نزدیک به 8 سال هست با همیم ) به دنبال کار هست. خیلی هم به پول نیاز داره. تو فکرم بود بگم بیاد اینجا کار کنه ولی ...

مشکل اینجاست که من داخل اتاق و پشت سیستم هستم و اون باید از صفر شروع کنه ... می ترسم که براش حسادت بیاره و دوستی چندین ساله ما به کینه ورزی و دشمنی کشیده بشه و عواقبی رو هم برای من و هم برای اون به همراه داشته باشه...

نمی خوام فکر بدی کنم ولی هم خیلی دوست دارم کمکش کنم هم می دونم که این موضوع قطعا اذیتش می کنه. چون هم سن هستیم.


بیشتر بخوانید ...

چرا خدا منو تا این حد رفیق باز آفریده ؟

شبا از عذاب وجدان نا رفیقی خوابم نمیبره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)