من از پسرهای یکی از فامیل دورمون خوشم میاد که هیچ روابط خانوادگیم نداریم، کلا آدم تو داری هستم از همون بچگی ازش خوشم می اومد تا الان که 23 سالمه، منم تو این مدت به احدی نگفته بودم غیر یکی از دوستان صمیمیم.
نمیدونم یه بار که از مهمونی اومده بودیم فردا صبحش که چشم هام رو باز کردم شنیدم مامانم داره به خواهرم میگه که به مامان پسره گفته من از پسرت خوشم میاد بیاد دخترم رو بگیره از این حرف ها، من اون لحظه دلم قنج رفت ولی از او روز بعد کلا روزگارم سیاه شده . یه لحظه م از فکرش بیرون نمیرم . عید رفتیم خونه شون، منم تا تونستم خجالت کشیدم نه تونستم بهش سلام بدم نه اینکه بهش نگاه کنم.
اون جا هم حرف افتاد سر نبودن کار این چیزها که دامادشون شروع کرد راجع به اینکه دیگه وقت زن گرفتنش  شده و اینا حرف زد منم تا تونستم عین لبو سرخ شدم. نمیدونم از قصد بود یا نه اونم هی میگفت که میترسه از ازدواج ، اون روز کلا خودش پذیرایی کرد حتی پیش دستی ها رو دوتا دوتا روهم میذاشت.

نمیدونم استرس داشت یا بلد نبود ولی واسه عید خونه مون نیومدن اون روز هم واسه بدرقه نیومدش، اسم شرکتش رو گفت منم اومدم سرچ کردم تو اینترنت شرکتش رو پیدا کردم تو یه سایت دیگه ای هم عضو بود با یه اسم دیگه عضو شدم ادش کردم اونم اومد پروفایلم رو دید و همین ادم نکرد.
یه کار بدی که کردم اینکه عکس یه زن عربی که خیلی شبیه منه حتی مامانمم تشخیص مون نمیده گذاشتم رو پروفایلم وگرنه من محجبم نه زیاد ولی سرم میشه این چیزها رو.
الان که کم کم داره عقلم میاد سرجاش کلی استرس گرفتم. کار بدی کردم ؟ نمیدونم چی کار کنم از فکرش بیرون نمیام 
یه سوال دیگه اینکه همه بهم میگن قیافم مظلومه ازشون میپرسم یعنی چی میگن مظلومه دیگه، احساس میکنم میخوان بگن سرم روشون نمیشه
آقایون از قیافه مظلوم که خودم سر در نمیارم یعنی چی خوششون میاد یا نه شر و شور؟


مرتبط:

چطور از فکر دختری که بهم علاقه نداره بیام بیرون؟

چیکار کنم تا فکر همکلاسیم از سرم بره بیرون

چطور از فکر کسی که حتی اسمش رو هم نمیدونم خلاص بشم

می خوام از فکر پسری که یک طرفه بهش علاقه داشتم بیام بیرون

چطوری با آقایون اطرافم متعادل رفتار کنم و نرم تو فکرشون ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری دختر از پسر (۶۲ مطلب مشابه)