سلام

واقعا آدم دلش میگیره ... چند ماه پیش یه دختر که یه آشنا بهم معرفی کرده بود دیدم پسندیدم . چون خیلی شبیه خودم بود بعد مادرم گفتم ... گفتم با مادر دختر خانم صحبت کنه و شرایطم رو بگه و شرایط اونا بپرسه ...

اونا تحقیق کردن ما تحقیق کردیم گفتن شب نیمه شعبان بیاین خواستگاری ... همه چی خوب بود گفتن سه هفته دختر پسر صحبت کنن با هم دیگه شرایط هم رو بسنجن بعدم بقیه داستان ...

بعد از دو روز زنگ زدن گفتن میخوایم شهر محل زنگی مون رو عوض کنیم بنابراین جواب ما منفیه ... به همین راحتی ... نمیدونم هر کار میکنم خودم قانع کنم نمیشه ... از دختر خانمم جویا شدم میگن نظر خانوادمه کاری نمیتونم بکنم ...

به نظرتون چکار کنم؟! ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)