سلام

من یه جوان 19 ساله م ، اوایل دوران بلوغ دوست داشتم چیز های زیادی در مورد جنس مخالف بدونم. برای همین توی اینترنت مسایل جنسی و زناشویی رو میخوندم و علاقه مند بودم طبیعتا. اما الان که 19 سالمه هیچ میلی به خوندن این پست ها ندارم. مثلا همین پست هایی که در خانواده برتر موضوعش از ایناست.

من فکر میکنم به خاطر اینکه فقط رفتیم این مطالب رو خوندیم و اصلا حسش نمیکنیم. مثلا وقتی یک منطقه ی زیبا و بکر از طبیعت رو توصیف میکنن شما اوایل از شنیدنش لذت میبرین اما بعد از مدتی دوست دارین حسش کنین و شما فقط میتونین تصویر سازی کنید حالا اگه تصویرش رو هم نشون بدن بیشتر از حالت قبل لذت میبرین اما ارضا نمیشید و فکر کنید شما هم از خوندن مطالب جنسی به فیلم های مستهجن روی بیارین بازم ارضا نمیشین مثل حالت قبل. البته داستان س  موضوعش جداست.

تقریبا دو سال هست که این مطالب رو نمیخونم. شایدم به خاطر اینه که دیگه چیز جدیدی نیست یاد بگیرم و همه مطالب تکرارین.

کسی که راه و روش شب زفاف رو خونده اینطور نیست که بگیم قطعا همه چیز رو درست اجرا میکنه چون قبلا تجربش نکرده. حالا شما هزاران پست شب زفاف بزار همش رو که بخونی بازم ممکنه درست اجرا نکنی البته پست قبلیم که (( چرا خانوم ها رو از شب زفاف میترسونین )) گفتم که زیاد سخت نگیرین. حالا مگه کل رابطه جنسی شب زفافه ؟

ولی در کل برای اینکه بخواین یک کارو درست انجام بدین به تجربه هم نیاز دارید. مطالعه فقط یک مقدمه ست برای شروع در هر کاری .