سلام

من الان 15 سال و 7 ماه دارم . در بچگی خیلی به پشت می خوابیدم به گفته مادرم و پدرم . در اون زمان پشت کله ام بد شکل شده یعنی بعضی از کله ها رو که شما وقتی میبینید کاملا صاف و بی عیب هستند ، اما کله من جلوش کوچکتره و پشتم بزرگتره . الان این موصوع خلی عذابم میده نمیدونم چطوری رفعش کنم بیرون که میرم خجالت میکشم کسی پشتم رو ببینه بگه چه کله بزرگی داره .

می خواستم بدونم همین جوری هستش که فکر میکنم یا نه وسواس دارم یا بخاطر دوران بلوغ و یا . .. هستش . شما وقتی کسی این طوری باشه بهش به عنوان یک حالا نمیدونم کله قناس بد شکل نگاه نمیکنید .

میشه پشت سرم الان که توی سن رشد هستم بزرگ نشه و فقط جلو سرم بزرگ بشه که در جوانی هم شکل بشن . اگه نشه چه خاکی به سرم کنم خیلی بدم میاد از کله خودم بعضی وقت ها میگیرم و فشارش میدم اما نه فایده ای نداره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)