آقایون ، در ماه چقدر خرجی به خانم تون میدید ؟

با نامزدم سر هر مسئله مالی یه دعوایی میکنیم

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خانواده م نسبت به ازدواج من کاملا بی تفاوت هستن

چطوری دوباره به خواستگاری دختری برم که بار اول اون رو نپسندیدم

چرا بعضی از اساتید متاهل خانم ،سر کلاس پوشش تحریک کننده دارند؟

چرا بعضی از آقایون با خانم های چادری بد برخورد می کنند ؟

نظرتون درباره ی زندگی با سود بانکی و یکم پول اجاره مغازه چیه ؟

پشیمونم که چرا از اول جلوی پسر خاله و ... روسری داشتم

وقتی با یه پسر مذهبی برخورد میکنم چه رفتاری باید داشته باشم ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

توصیه به پسران و مادران محترم اون ها در مورد خواستگاری رفتن

راهکار بدین که تمام هم و غم من همسرم باشه

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان رشته های هنر خوبه ؟

چطور به خواهرم بفهمونم که با پوشش در خونه اذیت میشم ؟

4 دختر رو برای ازدواج مد نظر دارم، باید خواستگاری همه برم ؟

مادرم میگه باید با یه دختر ازدواج کنی نه یه زن

ناراحتم که چرا انقدر ما بی کس و کار و تنهاییم.

با وجود یه ازدواج موفق، نتونستم اون پسر نامرد رو فراموش کنم

میخوام از خانمای متاهل بپرسم رفتار خانمم عادیه ؟

عمل پروتز سینه انجام دادم ، به خواستگارم بگم ؟

شوهرم قبل از ازدواج با اشتغلالم موافق بود ولی الان جا زده

زندگی با مادر شوهر در یک خانه باعث نمیشه حرمت ها از بین بره ؟

تا میگن طرف پزشکه تو مغزم رنک بندی میشه

کدوم دختری حاضر میشه با مادر شوهر و پدر شوهرش زندگی کنه ؟

دخترم ولی به دخترا هم علاقه دارم

دکتر گفت واجبه ازدواج کنی . از سر قبرم خواستگار بیارم ؟

با چه روش و لحنی همسرمو قانع کنم سیگار نکشه ؟

اشتباهی به یه آقایی پیام دادم

چرا نگاه بعضی از مردم به آخوندا و حوزه ای ها زیاد جالب نیست؟

باید حداقل حدود دو سال با خانواده شوهرم تو روستا زندگی کنیم

هم سن بودن زن و شوهر چه مزیت ها و چه مشکلاتی دارد؟

در مورد بیماریم( اختلال دو قطبی) ، چقدر باید صداقت داشته باشم ؟

تکلیف سرباز فراری ها در این جامعه چیه ؟

اطلاع دادن به شوهر قبل از خروج از خونه

شایعه شده که خواستگارم قبلا دوست دخترش رو آورده خونشون

با خانواده برتر هم افسردگی گرفتم، هم بدبین شدم

یکی از همکارانم که ظاهرا به من وابسته شده میگه در شرف طلاقه

بعد 6 ماه شوهرم با یه اسم دیگه منو صدا کرد

دو قلو بارداریم ، شوهرم میگه خرج 4 نفر رو از کجا بیارم ؟

مشورت در خرید موکت

به خاطر اخلاق خانمم کم کم دارم سرد میشم از زندگی

چطور مصیبت فوت مادرم رو تحمل کنم ؟

بعد از چند سال انتظار ، پسر مورد علاقم میگه با کسی در ارتباطم

عذاب وجدان خواهرزاده ی 7 ساله م به خاطر دست درازی پسر همسایه

گاهی اوقات که خانمم از مادرم گله میکنه از کوره در میرم

پخش کلیپ پـ... دختری که در اینستا به ائمه توهین میکنه گناهه ؟

فکر نمی کردم که یه روزی به خاطر اسمم تحقیر بشم

اگه خواستگارم رو قبول کنم و بعد در دانشگاه از کسی خوشم اومد چی ؟!

در جلسات آخر آشنایی بحث مسائل جنسی رو پیش کشید

خانوادم دارن بدون میل من تاریخ عقد منو پسر داییم رو تعیین می کنن

این روزا کسی که آدم را بخاطر خودش بخواد خیلی کمه

پنهان کار بودن شوهرم، باعث شده حس کنم شریک زندگیش نیستم

خانم های شاغل چطوری برنامه ریزی میکنن که به کارهای منزل برسن ؟

اگه خواستگاری رفتم لازمه بگم که قبلا خواستگاری رفتم و آزمایش هم دادم؟

تازه عقد کردم متاسفانه شوهرم تو هیچ موردی نظر منو نمیپرسه

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

دختری درونگرا هستم ولی مادرم به زور میخواد منو یه آدم اجتماعی کنه

پسر مورد علاقم حاضر به برگزاری مراسم خواستگاری و ... نیست

نامزدم دوست داره یه آدم دیگه از شخصیت من بسازه

با پسری وارد یه رابطه شدم ، ولی الان منو تهدید به قتل کرده

من بشخصه با هیچ گروهی مشکل ندارم

به شدت از ازدواج متنفر شدم و تصمیم به تجرد قطعی گرفتم

با یکی ازدواج کنم که باهام جور نیست یا صبر کنم ؟

نگاه آقایون اطرافم خیلی برام مهم شده



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)