سلام

من امسال میخوام برم دانشگاه ولی بین چند تا رشته موندم ( میخوام دانشگاه آزاد بخونم ) . رشته های عکاسی و طراحی لباس و مدیریت گردشگری رو واقعا دوست دارم ولی دقیق نمیدونم کدوم موقعیت شغلی بهتری داره چون کار و درآمدش برای من خیلی مهمه . هر کسی که اطلاعاتی در مورد این رشته ها داره ممنون میشم در اختیارم بذاره .

و اینکه من روانشناسی ام خیلی دوس دارم ولی شنیدم که میگن الان این رشته متقاضی های زیادی داره و موقعیت شغلی خوبی نداره بخاطر همین از فکرش اومدم بیرون . کسانی هم که از این رشته  اطلاع دارن بهم بگن .

ممنون


مرتبط:

سوال در مورد تحصیل در رشته طراحی لباس

درخواست اطلاعات در مورد رشته طراحی دوخت

اگه تو خارج بودم صددرصد طراحی لباس میخوندم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)