سلام و عرض ادب و وقت بخیر

من حدودا ٢٦ سالمه و دکترای عمومی دارم و ترم ٢ تخصص در دانشگاه تهرانم  ، به اخلاقیات و سنت ها پایبندم و فعلا شاغل نیستم قیافه متوسط قد ١٦٠ وضعیت مالی متوسط و خانواده ای خوب دارم، از نظر هنرهایی که یه خانوم خونه باید داشته باشه چیزی نیست ندونم و بسیار احساساتی و مهربونم به گفته ی دیگران.

حجابم کامل و چادر و دارای اضافه وزن که دارم تلاش میکنم از دست بدم این ویژگی بدم رو . من تا بحال خواستگاری که از نظر عقل و شعور و درایت،ایمان و اصالت و درک همراه با مدرک هم کفو خودم نداشتم .

خیلی  اعتماد بنفسم خدشه دار شده میدونم تموم سرنوشت ما به دست قادر مطلقه که رقم میخوره و اگه قسمتم باشه من هم از این امر مستثنی نیستم اما  از همه ی دوستان تقاضا دارم با لطف شون فکر کنن منم خواهرشونم و راهکارهایی برای مبارزه با هجوم این أفکار و علت هایی که ممکنه باعث بوجود اومدن این شرائط که حتی یه خواستگار مناسب ندارم رو برام بازگو کنن.

لازمه که عرض کنم من ثروت یا ظاهر أفراد در رده ی هزارم هم برام مهم نیست اما منش و طرز فکر یه فرد تحصیلکرده برام حائز اهمیته .

میتونم امیدوار باشم که هنوز برای ازدواج وقت دارم؟ چون تمامی دوستانم متأهل و بعضا مادرن و من رو خیلی با حرفا شون و کنایه هاشون اذیت میکنن

در آخر شما رو به خدا برام دعا کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)