سلام

من در یه زمینه ای نیاز به مشورت دارم امیدوارم بهم کمک کنید و پیشاپیش بسیار ازتون متشکرم .

من پدری دارم که سال هاست کار سنگین انجام داده و الان بازنشسته است ولی حقوق بازنشستگی کافی نیست و مجبوره برای خرج خانواده شغل دیگه ای رو داشته باشه که خیلی سخته و از اون سخت تر سر و کله زدن با رئیسش هست که برای حقوقشون همیشه کم میذاره.

بیچاره پدر من خیلی فرد پر استرسی هست. امروز حقوقشون رو پرداخت کرده بودن باز کمتر از قبل بود. نمیخوام در مورد شغلش بگم و در مورد جزئیات این اتفاق! فقط همین رو بگم که حق اعتراض نداره اگه اعتراض کنه خیلی راحت بیرونش میکنن. نمیدونم این افراد از خدا بی خبر اون دنیا با این همه حق الناس چه خواهند کرد. پدرم برای همین استرس زیادی گرفته . همین الان که دارم مینویسم شبه ساعت ۲:۳۰ و نمیتونه بخوابه. بهش قرص خواب دادم امیدوارم آرامش بگیره و بتونه بخوابه. اینکه نتونه خرج و مخارج خانواده پنج نفره رو تامین کنه همیشه برایش بزرگترین ترس و غصه بوده.

سوال من اینه که میخوام یه شغل جدید برای پدرم درست کنم . چون میدونم آدم نشستن تو خونه نیست. یه کاری که استرس نداشته باشه و بیشتر بهش آرامش بده. اون هم تو این سن و سال بالا.. به کار باغبانی هم علاقه داره هم بلده... لطفا اگه کسی رو میشناسید که تو کار تولید گیاهه یا خودتون اطلاعات دارید راهنماییم کنید. این کار درامد داره ؟ اگه گل تزیینی و گلدانهای خونگی پرورش بدیم درامد داره؟ ما دامادمون یه باغ کوچیک اطراف شهرمون داره فعلا بهش نگفتم ولی فکر نکنم مخالفت کنه که کار رو تو قسمتی از اونجا شروع کنیم.

کلا در مورد باغبانی ممنون میشم بهم اطلاعات بدید. حتی به پرورش قارچ هم فکر میکنم شاید خوب باشه. ممنون میشم اطلاعات خوب و کاربردی بهم بدید اگه به یه ایده خوب برسم یه عمر دعاتون میکنم..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)