سلام دوستان

خدا رو شکر میکنم که همچین جایی وجود داره که کسانی که تو زندگیشون درگیر سوالات و مشکلاتی هستن بیان و درد و دل کنن ...

حدودا ۲۲ سالمه و تو یه جای خوب کار میکنم البته نه رسمی، حدودا ۵ ساله که توی این کار هستم و میشه یه جورایی گفت خاک این کار رو خوردم، بخش های مختلفی رو تجربه کردم و میشه گفت الان تو کارم ثابت شدم ...

مشکلی که من همیشه تو همه کارها با اون درگیر بودم اخلاق در کار بوده ، یعنی دوست ندارم نه خودم رو از کسی برنجونم نه کسی به من بی احترامی کنه، متاسفانه تو کارم رئیس بسیار حساس و بداخلاقی دارم به طوری که با کوچکترین اتفاق به من بی احترامی می کنه حرف بد نمیزنه ولی حرفایی میگه واقعا دل آدم میشکنه و به غرورم بر می خوره چندین بار سعی کردم بی تفاوت باشم ولی انگار درست بشو نیست ...

حقیقتش خیلی نارحت میشم و دوست ندارم این طور با من برخورد کنه و توی کار هم خیلی سختگیره و حتی جلوی دو نفر هم به من بی احترامی کرده. اینم بگم که معمولا با افراد دیگه هم همینطوره، می خواستم از شما عزیزان کمک بخوام که اگه شما بودید چیکار می کردید؟ خودم که می خوام وقتی پروژه تموم شد دیگه باهاش کار نکنم گر چه می دونم پشیمون میشم به خاطر از دست دادن شغلم ولی شاید دوباره بتونم با کسی دیگه ای کار کنم.

اصلا حدیثی یا روایتی داریم از اهل بیت در مورد کار کردن با افراد بد اخلاق ؟

خودتون بودید چیکار می کردید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)