سلام و وقت بخیر ...

دختری هستم 26 ساله و مجرد ... مشکلی که دارم اینکه یه زمان هایی اخلاق ام تند خو می شه ... البته یه وقت هایی مهربون هستم و خوش خنده ... یه وقت هایی رفتار های بعضی افراد رو هیچ می گیرم ... خیلی افراد به گفتن آدم بی خیالی هستی ... ولی ...

گاهی اوقات که جوش میارم این عصبانیت هام زمان هایی هست که کسی بخواد از این اخلاقم سوء استفاده کنه . وقتی کسی بخواد از ظرفیت ام سو استفاده کنه عصبانی می شم و تقریبا با حالت داد باهاش حرف می زنم .  نمی دونم چطوری هم عصبانیت رو کنترل کنم و هم حرف ام بزنم ...

انگار آخرش هم مقصر شناخته می شم ... من چند ماهی میشه که سرکار میرم و با همکار های مرد به مشکل برخوردم البته با خانوما مشکلی ندارم ... اولی هم حق باهام بود هم نه ولی خودم واسه آشتی اقدام کردم ولی دومی کاملا تقصیر اون آقا بود که هنوزم محلش نمی ذارم ...

ولی من در مقابل زور و سوء استفاده از حقم نمی تونم کوتاه بیام ... انگار سیاست ندارم ... یه سری ها به ام میگن اخلاقت بده بی چاره اونی که می خواد با تو سر کنه ...  البته بگم خواستگار که برام می اومد و رفتارم باهاشون خوب بود چون خصومتی با هاشون نداشتم ...


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)