سلام به همه دوستان عزیزم

من چند ماه یک بار میام اینجا و از کمک های شما استفاده میکنم و کلی حالم بهتر میشه. امیدوارم این بار هم بتونید راهنماییم کنید.

من دختری هستم مجرد و در سن ازدواج . با یه مشکلی روبرو شدم که فکر کنم خودم دلیلش رو بدونم در نتیجه نمیخوام شما دنبال چگونگی بروز این مشکل باشید فقط اگه میتونید راهنماییم کنید. من تازگی ها یه موضوعی به اسم تجاوز ذهنم رو شدیدا مشغول کرده . من از این دخترایی بودم که در سن نوجوانی به شدت رمان میخوندم و داخل اون رمان ها هم چیزایی مثل تجاوز و ازدواج زوری زیاد بود. متاسفانه اون موقع تاثیر رمان ها بروز پیدا نکرده بود فقط در همین حدی که آگاه بشم و بدونم کجا چه خبره اما فکر میکنم تاثیرش بعد از چند سال الان اومده سراغم.

من به تجاوز فوبیا پیدا کردم . این موضوع شده یکی از بزرگترین ترس های زندگیم به طوری که وقتی یک مرد رو در جای خلوت میبینم به شدت از درون ترس منو میگیره و میخوام هر جور شده از اون محیط فرار کنم. اصلا نگاهم نسبت به مردها عوض شده . نه اینکه بگم مثلا از ازدواج و رابطه با همسر هم سرد شدم نه اتفاقا من با رابطه داشتن با کسی که دوستش دارم و بهش علاقه مندم هیچ ترسی ندارم ( اینو گفتم که به حاشیه نپردازید در مورد یک مشکل برای ازدواج ).

از وقتی هم رفتم سینما و فیلم سینمایی لاتاری رو که در مورد قاچاق دختران به کشورهای عربی و بعد هم تجاوز بهشون هست رو دیدم اینطوری شدم و این ترس سراغم اومده. شاید باورتون نشه ولی من توی سینما بعد از دیدن فیلم حالم بد شد. و از اون روز تا حالا شدیدا این ترس همراهمه.

به طوری که اگه خریدی به عهده من باشه از رفتن به مغازه هایی که فروشنده مرد دارن امتناع میکنم. و فقط وقتی حس آرامش دارم تو محیط خارج از خونه که یکی از مردهای محارم مثل پدر عمو و ... همراهم باشه.

در صورتی که من دختری هستم با حجاب و مقید و کسی بودم که تا قبل از این ماجرا آداب معاشرت بالایی داشتم. با رعایت حریم و حرمت ها با فروشنده مرد و ... هیچ مشکلی نداشتم. ولی الان ... . حتی چند شب پیش خواب وحشتناکی در غالب تجاوز به خودم دیدم که باعث شد بدتر بشم. واقعا نمیدونم چطور با این ترس کنار بیام ... . تو رفتار اجتماعیم هم داره تاثیر میذاره.

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. ببخشید که طولانی شد.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)