سلام

من پست افراد معروف ثروتمند... رو نوشتم ممنون از همه نظرات عالی

دیگه از مشکلات یه آدم بلند پرواز همین درگیری های ذهنیه دیگه. نمیدونم اینجا چند تا کاربر متاهل داریم ، میخوام از خانم هایی که سنتی ازدواج کردند بپرسم شما یا اطرافیان تون چه طوری همسرتون رو انتخاب کردید؟ یعنی تا دیدینش گفتید این همونیه که میخوام یا فکر کردید، مردد شدید، واقعا سخت انتخاب کردید؟

من از وقتی 20 سالم بود دوست داشتم ازدواج کنم ولی مشکلاتی داشتم که قسمت نشد بعد یه مدت میخواستم بازیگر بشم خواستگارهام موافق نبودند الان که 29.5 سالمه و تکلیف خودم رو میدونم دیگه نمیتونم کسی و انتخاب کنم!

یادمه اون موقع هر کی میومد ازش خوشم میومد و دوست داشتم باهاش ازدواج کنم اما الان به راحتی از کسی خوشم نمیاد و چیزی که تو ازدواج خیلی ازش میترسم و انتخاب رو سخت کرده اینه که رابطه جنسیم با همسرم خوب نباشه و اون آدم سردی باشه.

من همه آرزوهام رو تو ازدواج خوب و رویایی خلاصه کردم .  یعنی 10 ساله یه لحظه از فکرم بیرون نرفته اما میبینم رویا تا واقعیت خیلی فاصله داره. قید علاقه هام رو زدم گفتم ازدواج کنم بچه دار بشم دیگه وقت نمیکنم به چیزی برسم ( با اینکه تحصیلکرده ام رو حساب ازدواج سر کار رفتن رو جدی نگرفتم چون فوق العاده خانه داری رو دوست دارم) ولی الان خیلی برام گرون تموم شده.

اصلا خواستگار میاد نمیدونم چرا باید اینو قبول کنم ولی اون یکی هم که شرایطش شبیه اینه نه!! دوست داشتم حداقل 2-3 تا بچه داشته باشم ولی بالای سی سال مگه چند تا بچه میشه داشت؟!

کاش عاشق میشدم و دیگه نیازی نداشتم با فکر انتخاب کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)