با سلام

من یه مشکل دارم که میخواستم با دوستان در میان بگذارم و نظرشون رو بدونم.

من دخترم و اصلا نمی تونم فکر کنم که همسر آیندم رو ببوسم. تو ذهنم اینطور میاد که جنس مرد اونقدر زیبا نیست که شایسته بوسیدن باشه و این فقط شوهر هست که باید زنش رو ببوسد .

کلا از بوسیدن محارم مرد مثل عمو ، دایی و برادر هم متنفر هستم و خیلی با اکراه این کار رو انجام میدم. حتی بچه های خردسال پسر و یا نوزاد پسر رو هم دوست ندارم بوس کنم.  نمی دونم این عادتم رو باید به خواستگارم بگم یا نگم ؟

اصلا دوست ندارم که همسرم توقع داشته باشه که اونو ببوسم. اگه این رفتارم ناپسند هست چطور برطرفش کنم ؟ آیا تو خانم های متاهل هم کسی مثل من هست؟ من دختری مهربان هستم  و برای همسر آیندم دوست دارم که کم نذارم و بهش محبت کنم ولی نمی دونم چرا از محبت این مدلی خوشم نمیاد.

با تشکر از دوستانی که نظر میذارن و خواهش میکنم که تو نظرات احترام رو حفظ کنید.

مرتبط با بُعد جنسی شوهرداری:

می خوام حس مردانگی رو در شوهرم زنده کنم؟

چطور تا آخر عمر برای همسرم جذابیت جنسی داشته باشم

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های "تسخیر قلب احساسی شوهر"

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

شوهرم توجه چندانی به ناز و عشوه های من نمیکنه

چگونه لطافت زنانه داشته باشیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)