سلام

سوالم در رابطه با عمل لیزیک چشم هستش . بعضی ها میگن لیزیک چشم خوبه و یه سری دیگه میگن نه عینک بهتره . از عینک به شدت خسته شدم و سال های زیادی از کلاس اول دبستان تا الان که بیست سالمه میزنم و تصمیم دارم لیزیک چشم کنم .

چشم من هر دو سه هستش و این جوریه که دور رو نمیبینم ولی نزدیک رو خوب میبینم . میخواستم اونایی که اطلاع دارن بگن که خوبی ها و بدی های عمل لیزیک چشم چیه ؟ هزینه عمل لیزیک چشم چقدر ؟ شرایط لیزر چشم چیه ؟ روندش چه جوریه ؟ بعد از عمل لیزیک چه کنیم ؟ دوره نقاهت عمل لیزیک چشم ؟ خلاصه هر اطلاعاتی که دارن بدن چون چشمه و شوخی نیستش .

ممنون از همه


مرتبط :

رابطه بین نازایی و عمل لیزیک

تجربیات شما در مورد عمل لیزیک چشم برای صفر کردن شماره چشم

تجربیات شما در مورد عمل لیزیک چشم

میخوام لیزیک کنم اما به شدت میترسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)