سلام

من بالای 25 سال سن دارم و میخوام کنار کارهای دیگه ام که وقت و انرژی زیادی نیاز ندارن ،  کار آرایشگری و یا همون پیرایش مردونه رو یاد بگیرم .

از یکی از رفیقام که توی این کار حرفه ای هست و میشه گفت جر بهترین ها و به روز ترین ها هستش پرسیدم گفت که باید 3 ماه برم کلاس که هزینش میشه 450 هزار تومان ، و همچنین یه دو سالی شاگردی کنم تا خوب یاد بگیرم و بتونم مغازه بزنم . خواستم نظر شما رو بدونم در موردش که خوبه ؟ بده ؟ ارزشش رو داره که روش وقت و انرژی و ... بذارم ؟

راستی اینجا من خودم میرم پیرایش پیش این رفیقم و یا یکی دیگه از رفیقام 10 هزار تومان میدم ، شما لطفا بنویسید که برای پیرایش و اصلاح چقدر پول میدید توی محل زندگیتون . این رفیقم گفت که بجز پول رهن مغازه حدود 5 میلیون باید هزینه بشه برای وسایل .

ممنون


مرتبط با شغل پیرایش مردانه:

دلم می خواد در شغل پیرایش مردانه حرفه ای بشم

آیا کسی از آرایشگاه مردانه سیار استقبال میکنه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)