سلام

سوالی داشتم که بشدت به کمک عزیزان نیاز دارم .

دختری 19 ساله هستم که به عشق قبل ازدواج خیلی اعتقاد دارم ... مدتیه با آقایی آشنا شدم که از دو تا شهر دور و متفاوتیم .این آقا اوایل فقط به قصد یه رابطه معمولی با من حرف میزدن اما رفته رفته علاقه بهم پیدا کردن .

چند بار خواستم رابطه رو بهم بزنم اما ایشون ازم فرصت خواستن و من قبول کردم. بعد 2 3 ماه دیدم منم نمیتونم بدون ایشون باشم حتی یه بار کامل رابطه رو تموم کردم اما دو روز زندگی برام زهر شده بود دوباره برگشتم به رابطه ، حتی خودمم نمیدونم این یه وابستگیه یا عشق ...

ایشون به خانوادش گفته و به طور زیاد خانوادشون موافقن . به شدت عاشق منن ، همه چیزشون کامله هر کاری برام میکنن.. معلمن و خانواده با اصالتی دارن. میدونم برای اینکه برسیم بهم مشکلات زیادی جلومونه . اما تنها مشکل بزرگ من چهره ایشونه . من نمیگم میخوام در حد عالی باشن ولی بعد چند ماه رابطه من هنوزم با دیدن چهره این آقا دائم ایشون رو با مردای دیگه مقایسه میکنم و این دست خودم نیست اصلا ...

نمیدونم باید چکار کنم ؟  رابطه رو نمیتونم تموم کنم هر روز بیشتر میگذره و من ببشتر تو رابطه فرو میرم . میترسم این مقایسه چهره در آینده هم برام مشکل ساز بشه .

لطفا کمکم کنین بگین چکار کنم ؟ میترسم در آینده عادی نشه برام این چهره ..  میترسمم از دستشون بدم و بعدا پشیمون بشم بابت این کار ... دست خودم نیست این مقایسه چهره ...

لطفا راهکار بدین ... ممنون میشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج غیر سنتی (۲۹ مطلب مشابه)