سلام دوستان

من یک مشکلی برام پیش اومده که میخواستم نظر دوستان رو بدونم.

من و همسرم چند ماه دیگه قراره عروسی بگیریم. همسرم پدر و مادرش رو از دست دادن و هیچ پشتیبانی ندارن. خانواده ی منم زیاد نمیتونن کمکی بکنن. همسرم در شهرستان کوچیکی زندگی میکنن که با شهر ما سه ساعت فاصله داره. شغلشون هم آزاده. با اینکه توی عقد نامه قید کردیم که محل زندگیمون یک شهری ما بین شهر خودم و همسرم باشه و خودشون هم اوایل کاملا راضی بودن اما ایشون یه مدتیه اصرار شدیدی میکنن که باید شهرستان ایشون و خونه پدری ایشون زندگی کنیم.

من از نظر خونه مشکلی ندارم فقط مشکلم اینه که خیلی شهرستانی که زندگی میکنن خلوته مثل یک روستاست. واسه منی که توی شهر بزرگ زندگی کردم و توی شلوغی بودم واقعا سخته. و ما اقوام زیادی اونجا نداریم و کسی رو نمیشناسم. به همسرم میگم بیایم شهر کارشم میتونه بیاره شهر ما. هزینه های رهن واجاره هم توی شهرمون بالا نیست مناسبه اما لجبازی میکنن و میگن نه من اینجا خونه دارم نمیام شهر دیگه ای اجاره بدم.

و با توجه به اینکه پدرشون رو به تازگی از دست دادن من حس میکنم که میترسن از پس مخارج و اجاره و این چیزا برنیان برای همین مخالف هستن. همسرم خیلی مرد زحمت کش و خوبیه و واقعا هرکاری از دستش بربیاد انجام میده. ولی نمیدونم چرا توی این موضوع اینقد سرسخت هستن و دلایلم رو با اینکه کاملا منطقیه قبول نمیکنن!

من خیلی مخالفت کردم و براش دلایلم رو توضیح دادم اما ایشون توی این مدت خیلی اصرار کردن درباره ی این موضوع و منم به خاطر اینکه میدیدم چقدر غصه و ناراحتی دارن سر این موضوع و از طرفی هم باید تنهایی از پس مخارج عروسی و همه چیز بر بیان  مجبور شدم بگم باشه هر جا بخوای شما میریم زندگی میکنیم که حرص و جوش نزنه با خودش. اما اصلا توی دلم راضی نیستم.

در ضمن هم خانواده ی من و هم خانواده ی همسرم هم نظرشون با من موافقه و مخالف زندگی در شهرستان همسرم هستن.حالا من دو تا مسئله دارم. یکی اینکه با خلوتی و بی کسی اونجا چه کنم؟!

دومی هم اینکه اینجا از نظر پیشرفت وکار واسمون خیلی بهتره.که این مهمتره واسم.

من آدم آینده نگری هستم دلم میخواد پیشرفت کنیم ولی اگه اونجا بریم میدونم که پیشرفتی در کار نیست. نمیدونم چکار کنم عصبی شدم. لطفا کمکم کنید چطوری همسرم راضی کنم. خیلی براش توضیح دادم اما فایده ای نداشته...

دائم با خودم کلنجار میرم و از ته دل راضی نیستم به اونجا . بعضی وقت ها واقعا بهم میریزم سر این موضوع.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)