16 فروردین 97 :

سلام دوباره به تمامی دوستان

خواستم اول تو پست اولم نظر بدم ولی گفتم شاید بعضی از دوستانی که نظر داده بودن نخونن بنابراین گفتم دوباره پست بذارم.

دوستان من همونیم که گفتم کدوم سفر اروپایی خوبه؟

دوستانی که ناراحت شدن از این پستم و دلشون گرفت به کی قسم بخورم که منم دلم گرفت منم عصبی شدم که چرا اصلا همچین حرفی رو اینجا زدم با خودم میگم کاش اصلا نظر خواهی نمیکردم، بچه ها من اگر الان این مقدار پول دارم نگفتم همین الان دارم گفتم ان شاء الله تا سال آینده این مقدار میشه فعلا گذاشتم سود کنه، و از یه جا دیگه تهیه کنم.

من با پول قرعه کشی تونستم جمع کنم، یعنی پولای سرکارمو همشو توی قرعه کشی سرمایه گذاری کردم، از سن ۱۷ سالگی کار کردم اول رفتم تزریقات یاد گرفتم بعد دوره کمک پرستاری دیدم بعد رفتم دانشگاه بعد از دانشگاه با مدرک لیسانسم رفتم سرکار با ماهی ۵۰۰ تومن، ارشد گرفتم ماهی ۳ تومن شد حقوقم ولی همشو دارم میدم به قسط، یه مدت آرایشگری کردم به جون کی قسم که کلی زحمت کشیدم ، یه مدت مربی بدن سازی بودم، بخدا الان دلم می‌خواد هزینه عمل قلب اون خانوما بدم ،دلم می‌خواد دست چپ اون خانوم رو هزینه بدم بره عمل کنه، فک کردید من چند سالمه ؟ همش ۲۶ سالمه ولی روی پای خودم بودم، پولای خودمو همسرم رو فقط به قرعه کشی دادیم تا واسه آینده خیالمون راحت باشه. سختی شما دوستان منو سخت ناراحت کرد.

دلم از وضع مملکت پره. نمیشه اینجا گفت ولی... .

دوستان کاش می‌شد میتونستم به اون دوستانی که مشکل دارن کمک کنم. بازم واقعا عذر میخوام از تمامی دوستانی که ناراحتشون کردم. منو حلال کنید.خواهشا منو حلال کنید.

******************
14 فروردین 97

سلام به همه دوستان

امیدوارم حال همگی خوب باشه ، سال نو مبارک . یه نظر خواهی داشتم دوستان .

من الان نزدیک ۳ سال میشه که عقدم و قرارمون از اول این بود که هر وقت من دکتری قبول شدم بعد ازدواج کنیم، امسال کنکور دکتری دارم حالا اگر به امید خدا قبول بشم بعد از چند وقت میریم خونه خودمون. حالا سوال من اینه ؟

من و نامزدم تصمیم گرفتیم به جای مراسم عروسی بریم سفر. آخه واسه نامزدی مراسم مفصل گرفتیم کلا مثل مراسم عروسی شد دیگه واسمون . ولی الان دوس داریم به جای اون همه خرج بریم یه جا ۲ نفری خوش باشیم، البته بعد از اینکه برگردیم هم قراره فامیل های دو طرف رو واسه شام دعوت کنیم . حالا گذشته از اینا بگم که :

مقصد اولمون روسیه بود بعد ایتالیا . حالا بین کشورهای اروپایی موندیم، نمیدونیم کدوم بهتره کدوم جای تفریحی مناسب داره کدوم به بودجمون میخوره، بودجه ما ۱۰۰ میلیون هست. کمه ولی فعلا بیش‌تر از این نداریم. البته از چند نفر پرسیدیم ولی حالا میخوام نظرات شما دوستان رو هم بدونم.

لطفا هر اطلاعاتی که دارید بگید.

ممنون دوستان.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)