سلام

سوالی برام پیش اومده بود که خواستم اگه ممکنه نظرتون رو راجع بهش بدونم. چند وقت پیش داشتم با پدرم در مورد این موضوع صحبت میکروم که دختر یکی از آشناهامون که مطلقه بود و یه فرزندم داشت که باهاش زندگی میکرد، رفته با آقایی ازدواج کرده که زن داره و 3 تا بچه بزرگ و دو تا عروس و یه دختر دانشجو داره. منو پدرم هر دومون نظرمون این بود که اون دختر که شده زن دوم این آقا کار اشتباهی کرده.

اما من متوجه شدم منظور پدرم از اشتباه اینه که اولا سن اون آقا خبلی زیاده و همسن پدر اون دخترست و ثانیا موقع ازدواج باید یه خونه ای بنامش میکرد یا یه سرمایه کلونی از آقاهه میگرفت.(که البته بعدا متوجه شدیم ک دو تا واحد آپارتمان بنامش کرد.) 

من از پدرم پرسیدم اینکه با ی مردی ازدواج کرده ک زن داده، سه تا بچه بزرگ داره، عروس داره اشتباه نیست؟ پدرم گفت:نه! خب آقاهه پول داشته رفته دو تا زن گرفته. اشکالش چیه؟!

الان من سوالم اینه که آیا همه مردا اینطوری فکر میکنن؟ اصلا مردا عاشق میشن؟ عشق در نظر مردا یعنی چی؟ یعنی همزمان میتونن نسبت به دو تا زن میل داشته باشن؟ ببخشید هوس داشته باشن؟

یعنی من از شوهر آیندم نباید این انتظارو داشته باشم که حتی اگه پول داره فکر خیانت به منو احساس من به ذهنش نرسه؟

این توقع غیرمعقولیه؟ من باید رویای داشتن همچین همسری رو از خودم دور کنم؟!!! یعنی توقع من غیر عادیه؟ اگه اینجوری باشه من ترجیح میدم هیچوقت ازدواج نکنم تا یه روز قلبم و غرورم اینجوری شکسته نشه.


مرتبط با عاشق شدن و عاشق کردن:

چرا بعضی از آقایون دیر میفهمن که عاشق شدن؟

چطور یکی میتونه تا آخر عمرش تنها عاشق یک نفر بمونه؟

چرا عاشق هیچ پسری نمیشم؟

تا الان هیچ پسری عاشقم نشده

پسران ، چه جوری عاشق میشن ؟

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

چه جوری پسر مورد علاقم رو عاشق خودم کنم؟

آیا عاشق شدن دخترها با پسر ها فرق دارد؟

هنوز هم کسی مثل قدیما عاشق میشه ؟

14 سالمه، 6 ماهه که عاشق یه پسر شدم

راهنمای عاشق کردن کسی که دوستش دارید

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

آدم چطوری بشه یعنی عاشق شده ؟

عاشق پسری شدم که هیچ سنخیتی باهاش ندارم

ما پیر شدیم اما دریغ از یه عشق و عاشقی

توصیف معشوق از چشم عاشق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)