سلام

من 19 سالم هست و محجبه هستم . توی دانشگاه یه پسر واسطه فرستاد که من قصدم ازدواج هست و بعدش هم رفت به یکی از مسؤل های دانشگاه گفت . اما از همون اول اصرار داشت که با هم آشنا بشیم ولی من گفتم مادرتون باید با مامانم تماس بگیرن .

بعد چند روز خواهرش زنگ زد. این پسر از یه شهر دیگه هستش و بچه ی طلاق هم هست و وضع مالی ما از اونا خیلی بهتره من با اجازه ی مامانم با این پسر توی تلگرام حرف زدم اما ما حتی با افعال جمع همدیگه رو صدا میزدیم ولی گاهی اوقات یه شوخی هایی مثلا انتخاب اسم بچه و .. داشتیم اما حتی با اسم کوچیک همدیگه رو صدا نمیکردیم .

تقریبا یک ماه تلگرامی با هم حرف زدیم و یه بار هم با حضور مامانم باهاش بیرون رفتم و به همدیگه هدیه هم دادیم . این پسره قبلا میگفت که من حاضرم همین فردا بیام خواستگاری اما بار آخر زمان خواستگاری رو عقب انداخت و گفت به خاطر مشکلات مالی ایشون خانواده اش هم نمیتونه کمکش کنه .

حالا سوال من اینه که چرا زمان خواستگاری رو عقب انداخت بهانه آورد به نظرتون؟ و اینکه من الان باید چی کار کنم ؟ آیا من اشتباه کردم و این پسر فقط میخواست سر کارم بذاره؟ و یه چیز دیگه اینکه من عذاب وجدان دارم اگه من با کس دیگه ای ازدواج کنم و یه درصد احتمال بدیم که این موضوع رو بفهمه از من متنفر میشه و من رو نا پاک میدونه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)