سلام

من یه دختر 19 ساله م ، یه مدته آداب معاشرتم به شدت ضعیف شده ، مثلا تو یه جمع یا بین فامیلای نامزدم اصلا چیزی تو ذهنم نمیاد که صحبت کنم حتی وقتی باهام شوخی میکنن فقط با لبخند جواب میدم .

یه روز یه شخصی پیش خانواده ی شوهرم بهم توهین کرد اما من فقط نگاش کردم یه لبخندم زدم نه جوابی نه چیزی ... اصلا چیزی نیومد تو ذهنم که جوابش رو بدم هیچی.... تو موقعیت های مختلف تو ذهنم هست که چی کار کنم اما موقع عمل کردن در جا میزنم مخصوصا اگه کسی کنارم باشه . خسته شدم فکر میکنم دیگه به هیچ دردی نمیخورم ...  


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)