سلام

پدر من 61 سالش هست. ایشون راننده تاکسی بودن قبلا و تقریبا وقتی که 20 ساله بودن توی چند تا معامله شکست میخورن . ایشون وقتی که 30 سالشون بوده 5 سال زندان رفتن. پدر من همیشه عصبانی و بدبین و خسیس و بد دهن بوده.

پدر من سیگار هم مصرف میکنه. الان تقریبا دو ماه میشه که میگه من مریض هستم آروم و قرار ندارم میگه من شرمنده ی شماها هستم اما نمیتونم بیرون بیام . حتی نمیاد بریم خونه ی فامیل و نمیذاره که ما هم جایی بریم همش میگه من گیجم .

از زندگی نا امیده و میگه میخوام بمیرم آروم و قرار نداره نمیتونه یه جا بشینه . استرس و اضطراب داره لاغر هم شده. دکتر هم رفته آزمایش خون داده فقط یکم کلسترول داره و فشار خونش هم 16 هست .

لطفا کمکمون کنید . قبلا هم این جوری بود اما الان دیگه زیاد حواسش نیست. در ضمن  پیش روانشناس هم نمیاد .بچه ها برامون دعا کنید الان همه عید دارن اما ما چی؟

خدایا ما رو از دستش نجات بده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل سالمندان (۹ مطلب مشابه)