سلام

من پسری ۱۸ ساله هستم . چند وقتی هست به دختر خاله م حس عجیبی دارم . اون ۲۸ سالشه . نمیدونم چه حسیه احساس میکنم خیلی دوسش دارم .

ولی اصلا به ازدواج باهاش فکر نمیکنم من خیلی باهاش راحتم اونم خیلی باهام راحته به چشم خواهری نگاش میکنم  . مشکلم اینه که نمیتونم ببینم با یکی دیگه راحته ، نمیتونم ببینم با یکی دیگه داره میخنده . تا وقتی که بهم توجه میکنه و باهام حرف میزنه حالم خوبه  ولی وقتی با یکی دیگه گرم میگیره داغون میشم . یه جورایی نسبت به دختر خالم حس مالکیت دارم . لطفا راهنمایم کنید من این حس رو دوست ندارم . یعنی اصلا دوس ندارم به کسی تا این حد وابسته باشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)