با سلام

من یه دختر نوجوانم که مدتی است از اسلام زده شدم و دلیلش رو نمیدونم شاید چون احساس محدودیت میکردم  به هر حال الان به شدت دارم از وضعیتم اذیت میشم از این که نمی تونم به راحتی با قوانین اسلام کنار بیام .

مثلا من در گذشته هر روز صبح دعا عهد میخوندم اما الان چند وقته نماز صبحم نمی خونم یا قبلا هر روز یه صفحه قرآن میخوندم اما الان خیلی وقته قرآن نخوندم . سبک پوششم هم خیلی تغییر کرده خودم از دست خودم عصبی ام ولی واقعا برام اهمیتی نداره که موهام بیرونه از روسری ام و ...

 به نظرتون چی کار کنم؟ تحقیق کنم ؟ دلم میخواد هرچه سریعتر وضعیتم رو عوض کنم و تغییر کنم ولی دلیلی برای تغییر  تو خودم پیدا نمیکنم

لطفا راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)