سلام خسته نباشید

واقعیت من حدودای نوروز 95 یکی از آشناهامون برای پسرش که اختلاف سنی خیلی زیادی با من داشت اومدن خواستگاری ولی خب من اون زمان هم رویایی فکر میکردم هم اختلاف سنیش برام قابل هضم نبود .

خلاصه ایشون رو که پسر معقولی بود رد کردم اما رفت و آمد خونوادگی مون قطع نشد. این رو هم بگم که خواستگاری از طرف مادر پسره بود و اون پسر علاقه ای به من نداشت.

در حین این رفت و آمد ها من با برادر کوچیکتر ایشون آشنا شدم و کم کم خیلی با هم صمیمی شدیم و تقریبا ایشون هر روز با من در تماس بودن تا اینکه من به شدت بهشون وابسته شده بودم و یه شب بهشون گفتم که به من علاقه دارن یا نه و همین حرف من که بارها خودم رو به خاطرش لعنت کردم شروع رابطمون بود .

ما 8 ماه بعد اون مدت با هم صحبت کرده بودیم و ایشون همش میگفتن که چون تکلیف سربازی و کارشون معلوم نیست نمیتونه اقدام کنه از طرفی مسئله برادرش که قبلش از من خواستگاری کرده بودن هم مطرح بود تا اینکه بعد اون 8 ماه بهم گفتن که به دختر دیگه ای علاقه داره و من رو ترک کردن .

در طول این 8 ماه هم ما با هم خیلی خوب بودیم حتی خیلی محترمانه با هم کات کردیم و هیچ دعوایی با هم نداشتیم. خلاصه اینکه بعد از 7 ماه ایشون اومدن و از من معذرت خواهی کردن هر چند که ته دلم دوسش داشتم و میخواستم ببخشمشون ولی به اصرار خواهرم ایشون رو رد کردم تا اینکه بعد از دو ماه خودم پشیمون شدم و خواستم که برگردن .

ایشون هم قبول کردن و ما 5 ماه با هم صحبت کردیم در طول این مدت ایشون خیلی عوض شده بودن و همش میگفتن که دیگه حسی به من ندارن و شرایطش رو ندارن و من برم پی کارم .اصرار و خواهش من هم هیچ نتیجه ای نداد و من سر شکسته تر از قبل کشیدم کنار تا اینکه الان بعد از 6 ماه که کاملا از هم بیخبر بودیم به واسطه رفت آمدهای خونوادگی و برگشتن به خونمون دوباره همو ملاقات کردیم .

ولی ایشون اصلا به من سلام نمیکنن حتی باهامم سلام احوال پرسی نمیکنن و من میترسم خونواده ها بویی ببرن از طرفی میگم شاید هنوزم دوسم داره ولی باز فکر میکنم داره بی محلم میکنه.

از بس دوسش دارم و بهش فکر میکنم تمام فرصت های ازدواجمم دارم از دست میدم. به نظرتون بعد یه همچین وابستگی ای که به این آقا پیدا کردم میتونم به ازدواج فکر کنم

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)