سلام

اگه میشه بگید حکمت این قانون که تو کشورمون هست چیه ?

20 سالمه از بچگی سختگی های زیادی کشیدم و ده یازده سالم بود پدرم فوت کرد. هیچ وقت هم بعد از پدرم روز خوش و با آرامشی نداشتم و برادرمم چند سالی ازم بزرگتره خیلی رو اعصاب خودمو مادرم بوده و کلا اخلاق خوبی نداره .

راستش حالم از نوع فکرش به زندگی بهم میخوره چون همش از نا امیدی و غیره حرف میزنه ولی من نمیخوام عمرم رو الکی حروم کنم. بگذریم. پدر بزرگم چند هکتار زمین داشت ، از اون موقع که یادم میاد پدرم خیلی زحمت کشید واسه این زمین ها و همه کارها به عهده خودش بود ولی طبق قانون وقتی پسری زودتر از پدرش فوت کنه ارثی به بچه هاش نمیرسه.

پارسال پدر بزرگم فوت کرد و هیچ ارثی هم بهمون نداد با اینکه از دوازده سالگی همش دو سه روز اخر هفته رو میزدم و یه روز هم تفریح نداشتم و فقط پیششون بودم که مشکلی براشون پیش نیاد.

من عاشق درس بودم ولی مشکلم هر روز بدتر میشد حتی پولی نبود یه موتور بخرم و اگرم پولی داشتیم برا برادر بزرگم بود. حالا منی که عاشق پزشکی بودم و از نظر درسی عالی بودم و با همه مشکلات معدلی یادم نمیاد زیر نوزده داشته باشم باید همیشه اعصاب خوردی بکشم و حسرت که کمترین امکانات رو ندارم و حتی بخوام برم جایی باید به رفیقام رو بندازم که شاید بیان شاید نیان. ولی هنوز امید دارم و سال اولیه که پشت کنکورم و هنوز امید دارم .

فقط میخوام بدونم واقعا عدالت هست و اینا قانون های خداست ؟ واقعا که باید من هیچی نداشته باشم و پسر عموهام و پسر عمه هام جلو من پزش رو بدن و کیف کنن .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)