سلام
پیش میاد که به هر دلیلی مثل عدم آگاهی و نداشتن اطلاعات کافی در مورد بکارت ، یه دختر خانمی بکارتش با روش هایی غیر آمیزش جنسی کامل ، آسیب ببینه ، مثلا یه دختر در بچگی به خاطر کنجکاوی یا ... ، انگشت یا اشیاء کم قطر دیگه رو وارد واژن میکنه و خون می بینه ، یا ممکنه اصلا خون نبینه .

این موضوع باعث میشه که بعضی از دختران به خاطر همین موضوع تصمیمات غلطی بگیرن ، مثلا از ترس آبرو همه ی خواستگارانش رو رد میکنه . ممکنه بگه حالا که بکارتم رو که از دست دادم ، به خاطر این که آبروی خودم و خانواده م از بین نره ، همه ی خواستگارانم رو رد می کنم . یا اون دختر خانمی که بعد از ورود انگشت یا ... خونی مشاهده نکرد ، ممکنه بگه من پرده ندارم ، پس آبروم حتما میره بنابراین از همه ی خواستگارانم ایراد میگیرم و ... .  حتی ممکنه به همین دلایل عده ای از دختران خدای نکرده بگن آب که از سر من گذشته پس ... !!!

اگه چنین مشکلی برای شما پیش اومده  ، لازم نیست خودتون رو از نعمت ازدواج محروم کنید یا اشتباهات بزرگتری رو مرتکب بشید .

شما بدون نگرانی و بدون این که ترسی از ریختن آبرو تون داشته باشید می تونید ازدواج کنید . چون با ورود انگشت یا اشیاء کوچک و کم قطر ، بخشی از بکارت شما آسیب میبینه نه همه ی اون . پس اگر با ورود انگشت خون مشاهده کردید ، و دیگه اون کار رو تکرار نکردید ، پس طبیعتا در شب زفاف هم خونریزی خواهید داشت .

لازم به ذکر هستش که ورود چندین باره ی انگشت یا ... این خطر رو داره که مقدار بیشتری از بکارت آسیب ببینه ، اون وقت ممکنه شانس خونریزی در شب زفاف رو از دست بدید .

حتی اگه اشتباها چندین بار انگشت داخل شده ، قبل از این که تصمیم بگیرید ازدواج نکنید ، به یه پزشک زن مراجعه کنید و ازش بخواید بکارت تون رو معاینه کنه . ممکنه بکارت شما از نوعی باشه که با ورود انگشت پاره نمیشه ولی آسیب می بینه ، در این صورت باز هم می تونید با خیال راحت در مورد خواستگارهاتون فکر کنید .

برای این که همه ی احتمالات رو پوشش بدیم لازمه که چنین دخترانی به یه بهانه ای پیش یه پزشک زن برن و ازش بخوان بکارت شون رو معاینه کنن ، مورد داشتیم که دختر خانمی چون فکر می کرده بکارتش آسیب دیده و شب زفاف خونریزی نخواهد کرد ، مدت ها زندگی رو برای خودش تلخ کرده ولی بعد از مراجعه به پزشک متوجه شده اشتباه می کرده .

مطالعه بفرمائید ← یه پیغام مهم برای همه دخترهایی که از پرده بکارتشون نگرانن

دقت داشته باشید که هدف شما از مراجعه به پزشک ، گرفتن برگه سلامت بکارت نیست ، ممکنه پزشک متوجه منظور شما نشه ، پس حتما بگید که برگه سلامت نمی خواید .

موفق باشید


نکته :

لطفا در این پست بحث های حاشیه ای مثل این که بکارت مهمه یا نیست رو مطرح نفرمائید چون تائید نمیشه ، این جا ایرانه و بحث بکارت برای اغلب پسران و دختران آماده ی ازدواج مهمه .


پیشنهاد :

فشار آب میتونه باعث پارگی پرده بشه یا نه؟

آیا پودر موبر به پرده بکارت آسیب میزنه ؟

پاره شدن پرده بکارت با دوچرخه سواری

مخلوط زردچوبه و آب لیمو به پرده بکارت آسیب می زنه؟

پاسخ به چند سوال رایج در مورد پرده بکارت

عواملی که باعث پاره شدن پرده بکارت می شوند

پرت شدن و سائیده شدن به دوچرخه، به بکارت آسیب میزنه ؟

آیا برداشتن جسم سنگین به بکارت آسیب می زنه ؟

پرده بکارت و کار با دستگاه های بدنسازی

اگه پرده بکارت دختری پاره بشه بازم درست میشه؟

پرده بکارت خود به خود ترمیم میشه؟


مرتبط با نیاز جنسی دختران:

باید داد بزنم و بگم من نیاز به ازدواج دارم؟

تکلیف من که نیاز جنسی بسیار بالایی دارم مشخص نیست

بابا من که مریم مقدس نیستم

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه)