سلام دوستان خواهشا کمک کنید

من حدود هشت ماه با آقایی نامزد بودیم و به عقد نرسید اولا همه چی خوب بود ولی بعدها یسری از کارایی که کرد باعث شد من ایشون رو ترک کنم .

مثلا فهمیدم گه گاهی مشروب میخورن و یا روی سایت های فوتبال شرط بندی میکنن و حتی در این مورد یک ماه به من دروغ گفتن و زیر قولشون زدن چون قبلا هم اینکار رو میکردن و باز به ایشون فرصت داده بودم .

ضمن اینکه ایشون 31 سالشونه و من 22 ، حالا بعد یک ماه ایشون کلی اومدن عذرخواهی و پشیمون بودن و گفتن حالشون از دوری من بد شده و این حرفها و من هم بعضی اوقات یاد کار های خوبشون میفتم . در ضمن هنگام عصبانیت هم سرم داد میزدن و حتی فحش هم میدادن.

میخواستم بگم توی دو راهی موندم که برگردم به رابطه قبل و یا کلا این آدم رو فراموش کنم ؟  مشاوره قبل از ازدواج هم رفتیم و در جلسه اول گفتن بهم بعد دو ماه طلاق میگیری.

خواهش میکنم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)