سلام

من دختری   ۲۶ ساله هستم و مجرد ، ظاهرم ساده و معمولیه ، اهل آرایش نیستم و فقط یه کرم صورت استفاده میکنم و قدم زیر ۱۶۰ هست .

الان یه خواستگاری برام اومده و منو دیدن و میخواهند که ادامه بدیم جهت آشنایی ، ولی من مرددم ،علتش اینه که متاسفانه آدم تاثیرپذیر و به اصطلاح دهن بین هستم و علتشم رشته ایشون هست ، ایشون  مهندسی مکانیک بورسیه ... میخونند ، بنظرتون ردش کنم و صبر کنم تا با یه همکارم ازدواج کنم  تا بهم نزدیکتر باشیم  یا نه ؟ ارزشش رو داره صبر کنم ؟ کسی هست با رشته مکانیک و آینده کاریش آشنا باشه؟

میدونم معیارای مهم تری برای ازدواج هست ولی میخوام فقط از این جنبه رشته و شغل نظرتونو بدونم و به فرض که از سایر جهات اوکی باشه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)