با سلام

پسری هستم 22 ساله ، از دختر خانمی خوشم آمده که یک سالی از بنده بزرگتر می باشند. بنده مایل به دوستی های باب شده ی امروزی نیستم. در این سن و با این شرایط مالی و سربازی امکان خواستگاری رسمی را ندارم.

از طرفی رفتار های ایشان را یک سالی است زیر نظر دارم، تقریبا مطمئنم انتخابم درست است . با توجه به اینکه یک سالی از من بزرگتر هستند، نگرانم تا چند سال بعد که بخواهم اقدام رسمی کنم ایشان فرد مورد علاقه خود را پیدا کنند.

ابراز علاقه ی من در این زمان نیز بی فایده است. چون ایشان در ارتباط با نامحرم حریم سفت و سختی دارند و عملا آشنایی پیش از ازدواج را در بازه زمانی کوتاهی قبول میکنند نه در دوره ی دو سه ساله!

از شما بزرگواران تقاضای مشورت دارم تا بدانم بهترین راه برای سرنوشت بنده چیست ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختر بزرگتر از خود (۲۳ مطلب مشابه)