سلام

پسری هستم ۳۳ ساله اما ظاهرم ۲۸ نشون میده ، درس خوندم فوق لیسانس دارم ولی متاسفانه بیکارم . الان موقعیتم طوریه که بین دو تا انتخاب موندم اگه کمکم کنید ممنون میشم.

انتخاب اول اینه که شغلی مد نظرم هست که شان اجتماعی خوبی نداره ولی درآمد خوبی داره،  مثلا با سختی هایی که داره میشه در عرض چهار پنج سال خونه و ماشین خرید ولی برای این مدت نمیتونم ازدواج کنم، قطعا دختری که معیارهای منو داشته باشه به خاطر شغلم جواب رد میده .

انتخاب دومم اینه که یه کار معمولی با حقوق قانون کار شروع کنم در این صورت میتونم ازدواج کنم ولی با این حقوق قانون کار فکر نکنم بتونم خونه و ماشین بگیرم و به نظرم باید همیشه سختی بکشم .

به نظر شما کدوم انتخاب بهتره؟ و اگه کاری سراغ دارید که با حدود پنجاه تومن وام بتونم شروع کنم و درآمد خوبی داشته باشم لطفا بگید ؟


مرتبط:

معرفی کتاب شغل مناسب شما

برای انتخاب شغل علاقه مهمتر هست یا درآمد ؟

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)