سلام

خدمت همه دوستان امیدوارم خوب و تندرست باشید

مدتی هست که خانواده برتر رو دنبال می کنم خیلی جو خوبی هست ممنون از کسایی که میان و نظر میدن و کمک می کنن .

بنده پسری هستم 19 ساله دانشگاه میرم و هم کار میکنم ، تقریبا یک سال هست دارم تو یک سوپر مارکت کار میکنم برای کسب تجربه ، سرمایه ی خیلی خوبی دارم تک فرزند هستم ، پدر هم بازنشسته شده و بیکار هست.

خیلی علاقه دارم به این کار ، از همین نوجوونی علاقه داشتم علاوه بر اون بعد از اتمام درس هم می تونم برم تو یک شرکت استخدام بشم کار هست برام،  ولی خب دلم میخواد صبح ها تا بعد از ظهر برم شرکت و بعد از ظهر تا شب برم سراغ مغازه .

چون دلم میخواد تو شرکت هم باشم و مرتبط  با تحصیلم کار کنم و هم کار ازاد داشته باشم ، من اهل مشهد هستم و حقوق ها در شرکت ها ناچیز هست و اونقدر بالا نیست ولی خب علاقه هست دیگه، مشکلی هم با کار زیاد ندارم با این که هر روز 8 صبح برم سرکار بعد بعد از ظهر بیام خونه تا آخر شب برم مغازه .

سوال اولم این هست از دوستان ، من قصد دارم با سرمایه ای که دارم یک سوپر مارکت بزرگ راه بندازم یک بخشی رو هم میوه بذارم و میوه هم بفروشم چون یکی از دوستانم تو کار میوه هست و خب خیلی درآمدش خوبه و سودش زیاده واقعا تو محله ی خودمون هم چند تا میوه فروشی هست ولی خب همشون رو میشناسم و همشون هم راضین و درآمد خیلی خوبی دارن .

صبح ها میرن میدون میوه تره بار با یک وانت بار میزنن میان و با یک اختلاف زیاد میفروشن ، فروشش هم عالیه . به نظرتون خوبه این کاری که من به فکرش هستم ؟ خودم خیلی علاقه دارم ولی این اطرافیان موج منفی میدن میگن این هایپرمارکت های بزرگ که راه افتاده و تخفیف میدن و چند شعبه دارن مثه افق کوروش و ... اینا باعث میشن داغون بشی بدبخت بشی.

من تجربه کار تو هایپر مارکت یا سوپر مارکت بزرگ رو ندارم هنوز اگر دوستان میدونن چه خبره و چه قدر تفاوت داره با یه سوپر مارکت معمولی راهنمایی کنن .

مورد دوم  این هست که یک سوپرمارکت تقریبا بزرگ دو سال پیش جای خونه ما درست شد و راه افتاد با پسرش دیروز که صحبت میکردم میگفت ما یه ملک خریدیم و داریم میریم اونجا ( مغازه ای که خریدن دو تا کوچه بالاتر از همین جایی هست که الان هستن ) فکرش رو بکنید کمتر از دو سال تونستن یه مغازه بخرن و اینکه تازه این مغازه ای هم که هستن داخلش اجاره هست اگر مغازه از خود آدم باشه که خیلی سود داره دیگه .

ولی میگم حرف هایی که بعضی ها میزنن یه حسی بهم میده دو دل میشم نظر شما چیه؟ برای خرید مغازه و موفقیت بیشتر چیکار کنم  ؟ شما خودتون چه ملاک هایی براتون مهمه ؟

مورد سوم این هست که به یک دختری که تقریبا هم سن خودم هست دو سالی هست علاقه دارم و اینکه زودتر باید تکلیفم رو روشن کنم که حداقل ی کار خوب دارم  و برم خواستگاری  چون دیگه کسی که کار نداره که دختر بهش نمیدن و اینکه هم درس بخونم هم برم کار کنم  و مغاره و کار خودمو داشته باشم  در ضمن دختر خانوم هم خیلی خوبه و خانوادشون هم خوبن  ممکنه بپره بره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)