سلام

من یه جوونم که خیلى وقته به فکر کسب درآمدم، راستش بهترین راهى که به ذهنم رسید راه اندازى یه فروشگاه اینترنتى بود ولى خب مشکل من اینه که هیچ اطلاعاتى راجع بهش ندارم و خیلى راحت ممکنه سرم کلاه بره براى همین به مشاوره هاى دلسوزانه ى شما نیاز دارم .

سوال اولم اینکه باید جنس اولیه رو به صورت عمده از کجا تهیه کنم ؟ آیا خرید به صورت مجازى و از راه دور قابل اعتماد هست ؟ راه درسته پرداخت وجه ش به چه صورته ؟ یه عمده فروش ممکنه یه دونه جنس رو بفرسته تا من از سلامتش اطمینان کسب کنم ؟ اولش باید پرداخت کنم یا وقتى جنس ها به دستم رسید؟

( خلاصه اینکه هر چى به ذهنتون رسید که خداى نکرده سرم کلاه نره و سرمایه اى که به سختى جمع کردم از دست نره رو بگید، در ضمن من از یه شهرستان کوچیکم و امکان اینکه حضورى برم یه شهر بزرگ رو ندارم)

سوال دوم راجع به سودش هست، کسى اطلاع داره سود حلال چند درصده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)