سلام
سلام
من یه پسر 26 ساله هستم ، الان شرایط ازدواجم به لطف خدا جور شده و میخوام ازدواج کنم . منتهی به دلیل اینکه قبلا وضع مالی و ... رو به راه نبود دختری رو زیر نظر نگرفتم سمت کسی نرفتم . خلاصه کسی در حال حاضر مد نظرم نیست . خیلی واسم مهمه این قضیه و توی بحث ازدواج ادم احساسی هستم نمیخوام اشتباه کنم توی انتخابم .
اولا که ازواج سنتی رو پیشنهاد میدین یا امروزی ؟ توی خانواده فردی نیست که بخوام برم جلو پس معرفی از دوستان هم اگر باشه میشه سنتی ، و اصلی ترین سوالم اینه ؛
من خودم خیلی خیلی ادم حساسیم که بدونم دختری که باهاش میخوام ازدواج کنم سالم باشه و گذشته خوبی داشته باشه و توی زندگیش با پسر جماعت دوستی نداشته باشه . یا حداقل به صورت جدی مثل کافه رفتنو گشتن و....
میخوام بدونم چجوری تحقیق کنم و بفهمم که مثل خودم توی این خط ها نبوده و خب ارتباطش با جنس مخالف محدود بوده ، بقیه جنبه ها مشخص میشه .
ولی مهم ترین فاکتور واسم اینه که بفهمم واقعا دختری که میخوام برم خواستگاریش اهل این کار ها نبوده و منو قلبا میخواد . چون وقتی که ارتباط با جنس مخالف توی زندگی کم باشه یا رابطه جدی نباشه ، در موقع ازدواج طرفین بهم بیشتر دل میبندند و خب کیفیت زندگی بالا تر میره . توی این بحث ممنون میشم راهنمایی کنید .
چون واقعا خودم رعایت کردم و میخوام طرف مقابلم هم همینطور باشه و خیلی زیاد برام اهمیت داره ، آدم غیرتی هستم و در خصوص ازدواج و ارتباط با جنس زن احساساتی (( یعنی میخوام بدون دغدغه دوسش داشته باشم)) و نمیخوام شکست بخوره زندگیم چون میدونم که دفعه دومی واسه آدمی مثل من وجود نداره .
یکبار برای همیشه
مرسی

مرتبط با تحقیق برای ازدواج:

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

سوال برای تحقیق اولیه از همسایه های دختر خانم

چه جوری در مورد همسر آینده تحقیق کنم؟

منابع مناسب تحقیق برای ازدواج

چه کسی رو برای تحقیق بفرستیم ؟

در مورد خواستگار آشنا هم باید تحقیق کنید

طرح سوالات مناسب تحقیق برای ازدواج

چرا دکتر فرهنگ میگه 3 ماه باید تحقیقات طول بکشه

کوتاهی در تحقیق رو نمیشه با تعیین مهریه بالا جبران کرد

شیوه مناسب تحقیق برای ازدواج

تحقیق در مورد کفویت در ازدواج

دو تفکر غلطی که مانع تحقیق درست برای ازدواج هستند

مراحل تحقیق برای ازدواج

در شهرهای بزرگ، ملت چطور از هم تحقیق میکنن!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه)