سلام
امیدوارم که حال همگی خوب باشه که هیچ چیز بالاتر و ارزشمندتر از همین سلامتی و احوال خوب نیست.
من یه پسر ۲۸ ساله هستم که حدود یه سالی هست که تصمیم به ازدواج گرفتم اما به خاطر جثه خیلی لاغرم اصلا امیدی نداشتم و البته هنوزم ندارم نه فقط به این خاطر حالا میگم.
خب من برای خارج شدن از این وضعیت به دکتر مراجعه کردم و برام اشتها آور تجویز کردن، بعد از حدود یک ماه با مصرف این دارو و افزایش اشتها وزنم از ۶۲ به ۷۲ رسید اما فقط شکمم بزرگ شد و هیچ تغییر محسوسی در سایر نقاط ایجاد نشد و حالا مجبور بودم که برای آب کردن شکم و پهلوهام برم باشگاه و ورزش کنم .
روز اول که رفتم باشگاه مربی خیلی اصرار کرد که مکمل مصرف کنم اما گفت که اول یه چکاپ بده اگه مشکلی نداشتی بعد یه دوره مکمل رو شروع کن . من هم رفتم چکاپ دادم و متاسفانه متوجه شدم که در اثر همون پرخوری ها کبدم چرب شده .
بشدت افسرده شده شدم نه تنها لاغریم حل نشد بلکه دو تا مشکل دیگه هم برام بوجود اومده بود. خلاصه تصمیم گرفتم برای بهتر شدن کبدم هم که شده حتما باشگاه رو برم . خب دو ماه اول سبک تمرین کردم بدون مصرف هیچ مکملی، اما هیچ تغییری نداشتم و تصمیم گرفتم که از ماه سوم تمرینات رو یه خورده سنگین تر کنم اما در انتهای ماه سوم یعنی همین دو هفته پیش دچار کمر درد و بعد از اون گردن درد همراه گزگز در دست و پای چپم شدم! 
ام ار ای دادم که معلوم شد که به دیسک کمر و دیسک گردن مبتلا شدم. مثلا میخواستم تا عید یه ذره متناسب بشم تا اعتماد بنفسم بالاتر بره همون یه ذره هم که داشتم کلا نابود شد.
حالا دکتر برام آب درمانی تجویز کرده اما متاسفانه به خاطر خجالت از اندامم روم نمیشه برم استخر و درد میکشم.
ای کاش به اون چه که خدا برام مقدر کرده بود قناعت کرده بودم. سوالم اینه که میشه تو استخر حتما لخت نشد مثلا تیشرت خاصی هست که بشه موقع استخر رفتن پوشید؟ و متداول باشه یه جورایی پوشیدنش ؟ ببخشید به خاطر سوال تا حدودی مضحکم. این شرایط رو فقط یکی مثل خودم میفهمه و درک میکنه.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
لاغری، چاقی و تناسب اندام (۸۰ مطلب مشابه) چگونه لاغر شویم (۲۰ مطلب مشابه)