سلام

من یه دخترم ، با اینکه طاهر خوبی دارم خیلی روی ظاهرم حساسم و تحمل ندارم کسی بهم بگه بالای چشمت ابروئه .نامزدم بعضی وقتا یک حرفایی میزنه که تاثیر خیلی زیادی روی من میذاره .

مثلا میگه چرا اون جای دندونت اینجوریه و از اون موقع به بعد من خیلی روی دندونام حساس شدم و با دهن بسته میخندم یا خیلی موارد دیگه . مثلا من روی بدنم ترک های پوستی یا استریا دارم که همش میترسم نکنه نامزدم خوشش نیاد .

کلا نامزدم آدمیه که خیلی ظاهر براش مهمه و اگه خوشش نیاد به رو میاره و من آدمیم که خیلی حساسم روی ظاهرم و این مسئله واقعا داره منو اذیت میکنه و بعضی وقت ها حس میکنم دلم میخواست با مردی ازدواج کنم که اصلا چیزای جزئی براش مهم نباشه و واقعا منو بپرسته در صورتی که الان با نامزدم همیشه اذیتم و نمیتونم خودم باشم و آرامش ازم گرفته شده .

به نطر شما من باید چکار کنم 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)