سلام

یکی از مزیت های ازدواج ، دریافت احساسات خوب و انرژی دهنده  از همسر هستش . یکی از این احساسات مثبت، القاء تکیه گاه بودن به مرد هست . درخواست پول از شوهر هم یکی از بهترین کارهایی هستش که زن می تونه برای این کار در مقابل مرد انجام بده .

ولی متاسفانه یه غرور نابجا مانع از انجام این کار توسط بعضی از زنان جامعه ماست . چرا این یه غرور نابجاست؟ ، چون زن و مرد در بعضی از خانواده ها با هم غریبه هستند . اگه غریبه نبودند "من" رو در زندگی زناشویی شون حذف می کردند .

غریبه هستند چون همسر رو جدا از خودشون می بینن ، برای همین میگن " من دستم رو جلوی کسی دراز نمی کنم " !!! تا وقتی شوهر " کسی " هستش باید قید ایجاد فضای عاطفی مطلوب بین اون زن و شوهر رو زد .

در زندگی زناشویی زن و مرد باید احساسات مورد نیاز همدیگه رو به هم تزریق کنن ، البته اگه بتونن " من " و منافع شخصی شون رو کنار بزنن . در زندگی زناشویی منافع شخصی هر کس ، منافع شخصی طرف مقابل هستش !

این یه امر ثابت شده است که اگه حس تکیه گاه بودن رو در مردی از بین ببریم ، سلامت و آرامش روانی اون رو ازش گرفتیم . در نتیجه چنین مردانی سعی دارن با پرخاشگری حس رئیس بودن در خونه رو به خودشون تزریق کنن . البته این نه خوشایند خودشون هستش و نه اعضای خانواده .
میشه گفت دلیل اکثریت پرخاشگری و بداخلاقی های مردان اینه که خودشون رو مرد خونه نمی بینن ، در نتیجه می خوان با افزایش تن صدا و استفاده ی نابجا از نیروی بدنی که دارن به اون حس طبیعی دست پیدا کنن .

یکی از راهکارهای خانم ها برای جلوگیری از پرخاشگری و درمان پرخاشگری مردان همین کار ساده ی درخواست پول هستش .

ممکنه مردی موقع درخواست پول بازم غر بزنه ، ولی اینو از بنده بپذیرید که ظاهرشه ! داره قند تو دلش آب میشه . حالا اگه این درخواست پول با رفتارهای زنانه باشه که دیگه نور علی نوره !
خانم هایی که به دنبال روش های درخواست پول از شوهرشون هستند ، بدونن که کار سختی ندارند اگر اون غرور نابجا رو نادیده بگیرن ! لقمه رو دور سر تون نچرخونید ، صاف تو چشم های شوهرتون نگاه کنید و بگید پول وَده ، پول زور وَده ، یالله عجله دارم !

نیازی به مقدمه چینی و جور شدن شرایط خاصی هم نداره ، فقط مطمئن بشید که توان پرداخت مبلغ مورد نظر شما رو داشته باشه . 

خانم ها ؛
به شوهرتون کمک کنید تا بفهمه که مرد خونه اونه و مرد بودنش رو هم به رسمیت بشناسید . در این صورت پرخاشگری ها کاهش پیدا خواهد کرد .

در زندگی زناشویی ، مباحث تساوی حقوق و زن و مرد رو دور بریزید . با القاء حس مردن بودن به شوهر ، بیشتر از حق تون دریافت خواهید کرد .

البته این یه نقطه مقابل هم داره ، وقتی احساسات مرد رو به رسمیت بشناسید و انرژی های لازم رو بهش بدید ، اون وقته که شما هم در خونه به معنای واقعی خانم خواهید بود و شوهرتون اجازه نخواهد داد آب تو دل تون تکون بخوره !

موفق باشید


بیشتر بخوانید ... :

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

روش های خوب شوهرداری

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

چگونه شوهرداری کنیم ؟

تسخیر قلب احساسی شوهر (2)

تسخیر قلب احساسی شوهر (3)

تسخیر قلب احساسی شوهر (4)

تسخیر قلب احساسی شوهر (5)

تسخیر قلب احساسی شوهر (6)

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مطالب محسن نجفی (۱۴۰ مطلب مشابه) تسخیر قلب احساسی شوهر (۱۲ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)