سلام

این مطلبی که میخوام بگم یه تجربه شخصیه ،دلیل اینکه دارم این متن رو مینویسم هم این پسته :
دوستان من زیاد آهنگ گوش میدادم ، اونم هر نوع آهنگی از هندی بگیر تا مهراب و آرش و ... ! اون موقع زیاد به چشم نمیومد ولی حالا که فکرشو میکنم خیلی آهنگ گوش میدادم .
به صورت اتفاقی توی نت یه متنی خوندم در مورد تاثیر کلمات روی آب که یه دانشمند ژاپنی به اسم ماسارو ایموتو (سرج کنید میاره) که کلمات رو روی آب امتحان میکرد بعضیا مثلا بلور چند وجهی میداد بیرون .
و این یادم اومد که 70 درصد بدن ما از آب تشکیل شده یه نگاه به آهنگ هایی که گوش میدم کردم دیدم اکثرا حتی اونایی که حالت شاد میخونه متنش منفیه سرتون رو درد نمیارم تصمیم گرفتم آهنگ رو کلا از زندگیم پاک کنم چه شادش چه غمگین حدود 300 گیگ آهنگ رو یه جا پاکشون کردم .
اول ها خیلی سخت بود چون مثلا میخواستم با گوشیم کار کنم آهنگ گوش میدادم اتاقمو مرتب کنم اهنگ گوش میدادم و.... ولی کم کم عادت کردم و به طرز عجیبی بعد یک مدت احساس آرامش کردم! عین این میموند که از یه دریای طوفانی گذر کرده باشم و به دریای با موج های کم رسیده باشم یه جورایی انگاری آشفتگی روحیم از بین رفت و روحیه ام بیشتر شد .
جالب تر اینکه به طرز عجیبی کم کم زندگیم هم افتاد روی روال تا اینکه چند وقت پیش یه جا داشتم مطالعه میکردم نوشته بود ذهن آدم ها مثل یه ظرف با یه شیر آب میمونه .
اون سطل ذهن و ضمیرناخودآگاه مائه که فیلتر نداره هر چیزی بریزی توش با همون پر میشه کارش اینه که واسه زندگیمون برنامه ریزی کنه یعنی به ما جهت میده به زندگیمون به کارمون اونم بدون اینکه خودمون بدونیم!!! یعنی ما باید فقط باید سطل رو پر کنیم که معمولا توی همیشه در حال پر میشه ولی میتونیم تعیین کنیم با چی پر میشه اون شیرآب کارش اینه که عصاره و چکیده اون ظرف رو بده بیرون که اون عصاره افکار ماست .
انصافا راست هم میگه اینو خودم به شخصه تجربه کردم از وقتی پاکشون کردم انگار گره های ذهنیم باز شده تغییراتی توی زندگیم حس کردم یعنی امید به زندگیم بیشتر شد همچنین زندگیمو هدفداتر و منسجم تر کردم واسش برنامه ریزی کردم و اینکه از حالت یاس و نا امیدی ( چیزی که خیلی ها درگیرشیم ) خارج شدم .
 
آها اینی که گفتم برنامه ریزی منظور این نبود که قبلش برنامه ای نداشتما نه داشتم ولی منسجم نبود و توی ذهنم بود اونم نا واضح .شما هم اگه خواستین امتحان کنین به امتحانش می ارزه .
این کلیپ توی ی سایت انگیزشی دیدم بد نیست ببینید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)