سلام 

راستش موضوع برمیگرده به پارسال؛

ترم اول ورودی بهمن بودم . اینجا قبلا نظر خواهی کرده بودن که یه نفر نظرم رو جلب کرده اینا . دوستان گفتن جو گیر شدی، این حرفا هوا هوسه بیخیالش شدیم .

ترم اول چون من رشتم برق بود اون فکر کنم حسابداری  (( دقیق نمیدونم هر چی هست مربوط به انسانیه ))  با هم یه کلاس بیشتر مشترک نبودیم . خلاصه طبق نظر یه عده ما گفتم حتما هوس بازم ترم اول نرفتم جلو الان بعد یک نیم سال  هنوز  با خودم میگم چرا همون ترم اول نرفتم جلو بگم یه وقت بذاریم با هم آشنا شیم .

سو برداشت نشه چون من عاشق نشدم (( از کلمه عشق اینا بدم مید خیلی لوس بازیه ))

اینکه چرا من نظرم بهش جلب شد این بود که بر خلاف بقیه آرایشی نبود ولی با این حال چهره ش نظرم رو جلب کردم  اصلا تیپ جلف نمیزد سنگین  بود تیپش همین نظرم جلب کرد که شاید این ارزش شناخت داشته باشه .

چون دیدین دیگه  یه عده با اون سر وضع که میان دانشگاه ( نمیشه قضاوت کرد ))  یه تقریبی میشه که چه عقاید ارزش هایی داره . به خواهرم موضوع رو گفتم گفت اشتباه کردی که فرصت سوزندی و از این حرفا .

الان ترم سه هستم   ترم دو کلا یکی دو بار بیشتر ندیدمش که بازم پشیمونم چرا نرفتم جلو ، دو سه ترم دیگه این دانشگاه نیستم (( آزاد میخونم ))  بعدش ممکنه دانشگاهمو عوض کنم .

حالا نمیدونم تو این یک سال خورده که  هستم بازم  میشه پیداش کرد یا نه. گفتم میشه رفت مسوول واحد اسم فامیل طرف بهش بگیم بگه کدوم کلاسا درس داره ؟ گفت اسم پسر هم بهشون بگی بت نمیگن چه برسه به دخترا که شاید کارت به کمیته انظباطی بکشه .

یکی از هم ترمی هام گفت به خانوادت بگی که آمارش رو بگیرن گفتم من که اینو نمیشناسم هیچی نشده برم به خانوادم برم بگم ؟  اومدیم و رفتن و دیدن دختره کلا عقایدش یه چیز دیگه بود فقط ظاهرش بر طبق معیارم بود اونوقت دیگه ممکنه به نظر من اهمیتی ندن .

شما چقد احتمال میدین تا یک سال نیم دیگه بشه دوباره دیدش ؟ چون قصد دارم که اگه دیدیمش فرصت نسوزنم یه تایم 4 ماهه برا اشنایی درباره عقاید ارزش هاش اهداف زندگی و کلا هر چیزی که بشه بیشتر شناختش براش بذارم.

اگه خوب بود که به خانواده ها میگم اگه نه که هیچی دیگه  فعلا شرایط ازدواج ندارم ولی در دوران دانشجویی توانایی کار کردن هم دارم . رشتم برقه میتونم تو کار آزاد یا چیزی شبیه به اون مشغول بشم (( بماند که به هنر علاقه دارم بیشتر ولی مشکلی نیر هنر نیاز رفتن به دانشگاه نداره ))  خانوادم نظرم در باره ازدواج زیر 26 سال مطلوبه خوشبختانه ازدواج تو سی و خورده سال رو اصلا قبول ندارن

درباره نظر اون دختر بگم فکر کنم چون بهش نظر داشتم فهمیده بود، حتی ترم بعدش چراغ سبز نشون داد به اصطلاح ولی من چون نمیدونم چطوری سر صحبت رو باز کنم نرفتم جلو ضایع بازی در بیاورم خیط بشم.

الان عذاب وجدان دارم که دختره مردم  هوایی کردم نرفتم جلو  چون من همون طور که گفتم تا از عقاید این دختره سر در نیارم نمیتونم مطمئن بشم اونی که میخوام هست یا نه .

خلاصه کلا بگم اگه کسی نظرتون جلب کرد برید تکلیف خودتون مشخص کنین با اون, مثل من  فرصت نسوزونین مثل چی پشیمون بشین .


مرتبط :

با خاطره های عشق قبلی چه کار باید کرد ؟

روز اول فروردین یاد عشق قدیمی افتادم

چطور عشق قبلی را فراموش کنیم ؟

فکر میکردم عشق اول رو فراموش کردم ولی ...

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) خواستگاری از دختر همکلاسی (۲۰ مطلب مشابه)