سلام

میخواستم بپرسم کسی از ریزش موی مردانه توی خانوما چیزی میدونه؟ راستش یه مدته موهام به طرز وحشتناکی شروع به ریزش کرده ، پیش دکتر رفتم اولش بهم یه سری سرم مو و قرص تقویتی داد خوب شد ولی بعدش زلزله ی تهران که اومد من بشدت ترسیدم و بعد از اون مدام استرس دارم بعدشم رفتم دکتر و قرص تقویتی داد ولی خب تاثیری نداشت .

امروز که رفتم گفت ریزش موی مردانه داری خیلی میترسم کچل نشم ؟ بهم آمپول داد که نمیدونم برای چیه و یه سری قرص تقویتی . راستش خودمم حس میکنم جلوی سرم کم کم میخواد خالی بشه ، خیلی حالم بده کمکم کنین.

نصف زیبایی یه دختر به موهاشه ، منم که مخصوصا موهای زیبایی داشتم و هر جا میرفتم از موهام تعریف میکردن. این شده کابوس برام . یعنی چه بلایی قراره سرم بیاد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)